| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
| 2009-09-15 |
分類: 未分類 |
8888號波..唔洗翻學
5點半醒左..系度同人地sd信息.
sd到6點幾就睇新聞.7點繼續訓過.
訓到9點幾.daddy煮野食.
之後距地又要翻工..正.無人系度
1點幾覺得無聊..就去沙田行街..買左好多野,但用得多錢- -''
5點幾走.好大雨..淋雨回家.換3
去表姐屋企食飯.
食完就走啦.
|
2009 年 9 月 12 日 星期六  |
| 2009-09-12 |
分類: 未分類 |
朝早.訓到9點幾.比人叫起身.
整野..翻工.
仲以為會好好的落一場雨.
但.竟是一個大大的太陽
算點呢
去銀行.排隊,排左差唔多半小時
好唔耐煩.就遲左翻工啦
翻到去,做野,做野,做野,
晚上,10點半收工.
頂.過左3架車之後先有得上
回家了 |
| 2009-09-12 |
分類: 未分類 |
11-9-09(補)
翻學.集會,翻班房
日人都系度做作業,作業
放學同梁梁去買野.
之後翻學校.距地整壁報
系度玩.同雯婷距地.又去D班玩下.同C距地
5點走先.回家.6點幾好想訓下.又起身沖涼.
8點半去大中,同daddy.媽咪去食元氣.10點自己回家啦 |
2009 年 9 月 10 日 星期四  |
| 2009-09-10 |
分類: 未分類 |
8-09-09(補)
翻學.
放學.回家.換3.出去食pizza hut.7點回家
9-9-09(補)
翻學.
通識.D人離上..
日子一樣系甘過
放學,好攰.回家.好想好好甘訓下
卻比人叫左去翻工,就去左翻工
晚黑10點收工.
累得很.沖涼.12點幾訓覺
10-09-09(今天)
翻學.同梁梁.羅住又重又多既書.
每日都系甘.唉..形容唔到
小息周圍去收地理功課.
通識堂.好好玩,好好笑
放學同Yoyo去食小小野..去買野,之後回家. |
2009 年 9 月 4 日 星期五  |
| 2009-09-04 |
分類: 未分類 |
3-09-09(補)
翻學,幾日都差D遲到.翻學,訓足1日,
1有時間就訓有時間就訓.,但系仲系好無精神~_~
放學..接表妹放學.回家,食杯面.玩電腦
差唔多3點半去粉領,搭bus去青衣城..5點去到
行街,睇野,去馬莎買朱古力+薯片.之後6點去板前食壽司
食到7點半就去再行下..好飽- -
8點半搭翻bus走.睇青馬打橋好令.系粉領落,之後回家.
1點幾訓
4-09-09
翻學.早翻小小,免得遲到
上棠,都系甘..
都系成日無乜精神甘啦.訓下覺
放學同C一齊回家. |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 67 | »
|