23-06-09(補)
一齊食早餐.之後一齊翻學.
考試..好凍.12點幾放學.同hiuting/豬/yoyo/kk/梁梁一齊走.
之後同yoyo去食野.食完2點去我屋企..
4點幾Bb放學離穩我.就出去..
去左bb屋企..同細佬距地玩...系都食晚餐..10點幾翻到屋企.so happy
Today-3個月快樂
朝早.落雨.比D雨吵醒左..之後就sms啦.
bb買M記早餐比我食+維他奶^^..哈..3個月.bb送左D野比我
返學.考試,考試+考試.
放學全班寫口供紙..個miss好on9= =
之後去梁梁屋企等距換3.再去我屋企.之後我提議去沙田
2點幾就去左沙田行街啦..行左好耐..睇野都睇左好耐.
唉..終於睇岩左D野買比bb啦.好難揀,勁掙扎甘唔知買邊樣好
之後去食野,傾計..打比建明傾電話.笑死我地.6點半搭bus翻大埔
bb等我.之後一齊送梁梁翻運頭..之後行街街..送左野比Bb..距好鐘意.
之後去獅子會同D小朋友玩..再上去睇書.之後變訓覺.之後去買野..
8點半Bb送我翻屋企啦 |