^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 44
累積人氣: 7029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-06-27 分類: 未分類

26-06-09(補)

訓到10點起身,就準備D野.12點出門口.

去運頭等bb.跟住去火車站等埋距2個fd.一齊去旺角

去到mk買戲飛.買完就去食野.行街.系度玩

2點幾就一齊去睇<變形金剛>

原來都幾好睇,本來無興趣..個女主角好令.嘻!有D好好笑.都有D好感人v3v

睇完都5點3.就去深水埗.行左1個圈.就去尖咀,再翻大墟

翻到離就7點..bb同我去食野.7點半之後距地送我翻學.唉.唔想翻都唔比

不過成日都好開心

翻去到8點幾就放.同豬/洋/食野.之後自己hea..hea到10幾翻到屋企



2009 年 6 月 26 日  星期五   晴天


2009-06-26 分類: 未分類

25-06-09(補)

唔洗翻學..朝早6點半起身.7點去陪bb食早餐

-,-逼我食野..之後同bb慢慢行.送距翻學,

之後我就翻屋企..之後自己搭車去買野,

下晝翻離.去表姐度..6點同表姐出尖沙咀..行左陣.

之後去旺角食日本野..食完就翻屋企..

 

 



2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-06-24 分類: 未分類

23-06-09(補)

一齊食早餐.之後一齊翻學.

考試..好凍.12點幾放學.同hiuting/豬/yoyo/kk/梁梁一齊走.

之後同yoyo去食野.食完2點去我屋企..

4點幾Bb放學離穩我.就出去..

去左bb屋企..同細佬距地玩...系都食晚餐..10點幾翻到屋企.so happy

 

Today-3個月快樂

朝早.落雨.比D雨吵醒左..之後就sms啦.

bb買M記早餐比我食+維他奶^^..哈..3個月.bb送左D野比我

返學.考試,考試+考試.

放學全班寫口供紙..個miss好on9= =

之後去梁梁屋企等距換3.再去我屋企.之後我提議去沙田

2點幾就去左沙田行街啦..行左好耐..睇野都睇左好耐.

唉..終於睇岩左D野買比bb啦.好難揀,勁掙扎甘唔知買邊樣好

之後去食野,傾計..打比建明傾電話.笑死我地.6點半搭bus翻大埔

bb等我.之後一齊送梁梁翻運頭..之後行街街..送左野比Bb..距好鐘意.

之後去獅子會同D小朋友玩..再上去睇書.之後變訓覺.之後去買野..

8點半Bb送我翻屋企啦



2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類

21-06-09(日)

翻工..勁多野做.

晚黑謝安琪同張繼聰去食飯..

距地個仔仔好得意..

晚黑收工翻到屋企就快12點.勁辛苦.好眼訓

晚黑無食飯就翻屋企啦.

翻到去沖涼就訓覺.

22-06-09(一)

今日全日都系禮堂.考試,考試+考試.

考完訓.考完訓,

放學之後去長沙灣.10點翻到屋企

bb終於翻離啦..距翻離就sd信息比我啦..哈哈

 

 



2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: