7點幾醒左.就開電腦.繼續訓.一邊訓一邊聽歌,訓到9點半
就同bb msn.距話一齊食早餐..之後就離穩我啦.差唔多11點離到
一齊食早餐.有個bb仔系度.好得意.只眼仔好令.走離走去.距講野好可愛
食完就等梁梁離.同bb一齊去接梁梁.又同bb系度玩.之後同梁梁翻屋企,
bb就走啦.要去補習
之後kk離到,我地就落去.去寶湖1陣,就去M記唸住溫書.
but好多人.就坐左1陣.傾計.食糖.都系去左我屋企
一邊傾一邊溫.其實系無點溫過架.又食野,又飲野.又聽歌.又去張床度眠下.
系度玩.勁好笑啊!!..5點鐘同kk落去穩距仔仔.距地去大中.我就同梁梁翻屋企
羅錢,落去食腸粉,之後去幫daddy買西瓜..一齊伶翻屋企.
6點Kk翻離.系間房度傾計..之後玩電腦
一齊睇左D野.簡直想嘔.要洗眼.要洗埋腦啊(電腦>3<)..真系想死
(*天已黑 回家正好*) 差唔多8點..Kk+梁梁回家正好了
|