^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 17
累積人氣: 7002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


2009-06-10 分類: 未分類

 

 

 

 

註定難過

 

 

 

 



2009-06-10 分類: 未分類

9/6(補)

-,-差小小就遲到..又遲左起身

考試..應該ok掛.放學PTH口試

之後翻屋企.換3.出去穩hiuting.再穩梁梁借書

之後同bb去凱旋門食飯..食完2點幾去獅子會..

4點穩kk+梁梁羅野.再翻獅子會.bb逼我溫書

5點幾bb同我去M記..去完就送我去姑媽度

 

10/6

同bb一齊翻學..pk.熱到甩肺.要集會

考地理..- -影印左既野都無溫過,.覺得好無用.

中文作文.簡直就系一塌糊塗+9唔搭8啊..簡直唔知自己寫左D乜.

放學同kk等hiuting+梁梁.飛的去大廣.周圍行街..買野.

去大眾睇書.之後.再去大百佳..我地4個系入面玩野..好好笑.

買野飲..再同hiuting買左舊壽司..2點開始趕翻學校.

2點7先翻到..個個行到好熱..翻去補習

4點放..之後我地4個系班房玩..4點半走..同kk+hiuting系樓梯坐左1陣就返屋企

翻屋企換3之後出去穩Bb..7點距dad接距.就送我翻屋企啦



2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


2009-06-09 分類: 未分類

8/6

yoyo*b 生日快樂啊!

中文;/背默.

中史;/小測

pe;/自由活動

lunch..系班房溫書.傾計.with Hiuting/kk/梁梁

歷史;/溫書

數學;/同yoyo傾計

放學翻屋企.

kk/梁梁/yoyo/ah紫離我度..一齊溫書

距地7點走..

之後7點幾煮飯.同阿哥一齊食飯,

8點半溫書溫到12點沖涼,再溫書.1點半訓



2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


2009-06-06 分類: 未分類

7點幾醒左.就開電腦.繼續訓.一邊訓一邊聽歌,訓到9點半

就同bb msn.距話一齊食早餐..之後就離穩我啦.差唔多11點離到

一齊食早餐.有個bb仔系度.好得意.只眼仔好令.走離走去.距講野好可愛

食完就等梁梁離.同bb一齊去接梁梁.又同bb系度玩.之後同梁梁翻屋企,

bb就走啦.要去補習

之後kk離到,我地就落去.去寶湖1陣,就去M記唸住溫書.

but好多人.就坐左1陣.傾計.食糖.都系去左我屋企

一邊傾一邊溫.其實系無點溫過架.又食野,又飲野.又聽歌.又去張床度眠下.

系度玩.勁好笑啊!!..5點鐘同kk落去穩距仔仔.距地去大中.我就同梁梁翻屋企

羅錢,落去食腸粉,之後去幫daddy買西瓜..一齊伶翻屋企.

6點Kk翻離.系間房度傾計..之後玩電腦

一齊睇左D野.簡直想嘔.要洗眼.要洗埋腦啊(電腦>3<)..真系想死

(*天已黑 回家正好*)  差唔多8點..Kk+梁梁回家正好了

 



2009-06-06 分類: 未分類

 

5/6

朝早同bb一齊翻學.距買早餐比我食.見到大袋,一齊翻

家政;/整野食.難食 ><

小息同hiuting距地系班房玩.之後k話miss入左班房就一齊去廁所玩泡泡

普通話;/代堂.系度做數學,唔識,問健明.kk距地系度系甘食花生

lunch.去e班玩uno

英文x2;/同hiuting同soso傾計.系度玩..之後去廁所玩泡泡

放學考中文小組討論..覺得自己講得ok啦!

考完玩1陣就走啦..同Kk/hiuting去許留山1陣.梁梁翻屋企

bb話可以翻離同我食飯..嘻.好開心

翻屋企.沖涼+換3..7點去昌運穩bb..行街.買野.一齊睇手機

之後行左好耐2個唔知食咩好..之後就去左椰林閣食飯啦..好飽

食完再周圍行,行大中.扭蛋.好開心啊,同bb一齊扭左3只史迪仔

仲想扭曬全套.不過距唔知喔..又去吉之島睇玩具><

周圍行..行到去大埔墟.同bb系度玩.系度跑..兩個都勁熱啊.

就送我翻屋企啦..^^好開心