1個月la~
差唔多2點鐘訓..超唔想起身啊
一齊翻學^^
收到信..呵呵呵^0^
Lunch.徐雪燕好On9..我要抄13張罰抄紙。本來以為20張
仲比人抄多左幾張添>.<去3E派曬比距地一齊抄//
真系好有效率.哈哈..勁快搞掂
..英文x2.落去睇英文書展..本來想買.之後又無買
之後去禮堂聽鬼佬講古仔..有糖糖食
放學..同梁梁.yoyo.蕭豬距地睇左1陣籃球.4點半翻屋企
5點幾出去穩bb
......................................距唔去補習
8點幾去食扒王之王
10點翻到屋企
就算全個世界 亦都失去 他也在這里
全場突然寂靜 他都給我衷心的贊許
就算誰愛過我 又給收去 他熾熱不退
旁人視為負累 他偏不覺苦 靜心等我歸去
|