^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 8
累積人氣: 6993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


2009-04-27 分類: 未分類

26/4

朝早翻11點

訓到9點幾都唔願起身.

bb要去睇醫生>.<早過我起身

就自己去答車翻工啦

勁多人..做到3點先食個lunch..乜都無食過

落雨..去乜人去.就同Hiuting一齊收4點.

去仁愛堂穩bb.hiuting翻去換衫.系仁愛堂系甘同bb玩

-,-唉.成日騷擾住人地做咩呢

玩玩下就去買包包食..

6點鐘穩hiuting。陪下距坐樓梯.到6點半就翻仁愛堂.

之後hiuting話離穩我..7點鐘就同埋bb一齊行去大中.

送bb去搭車翻屋企..本來都以為今日無得見..以為收工會收好夜.但系見到啊.嘻嘻

之後同ting行大中。

到8點半我同屋企人去食珊瑚堡.tingting就走啦~

10點翻到屋企

 

*今日要陪bb去睇醫生/_\



2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


2009-04-25 分類: 未分類

好大雨呀!  

朝早訓到9點鐘..>.<  無乜機會可以訓到甘遲呀

因為唔系翻工.^-^

之後起身系屋企睇碟..個bb10點先起身

1點幾出去穩bb..落雨.距就離接我啦!

去新街市食野!!食完就去仁愛堂..同距Dfd系度做功課.

3點幾去大快活食下午茶^^.去Hiuting離..

bb系甘系度玩psp喔..哼哼哼

5點翻bb屋企..食三文魚..同距細佬玩天下太平..次次都贏.嘻嘻-V-

8點翻屋企..之後同dad mum出去食飯。10點幾自己翻屋企先



2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


2009-04-24 分類: 未分類

 

1個月la~

差唔多2點鐘訓..超唔想起身啊

一齊翻學^^

收到信..呵呵呵^0^

Lunch.徐雪燕好On9..我要抄13張罰抄紙。本來以為20張

仲比人抄多左幾張添>.<去3E派曬比距地一齊抄//

真系好有效率.哈哈..勁快搞掂

..英文x2.落去睇英文書展..本來想買.之後又無買

之後去禮堂聽鬼佬講古仔..有糖糖食

放學..同梁梁.yoyo.蕭豬距地睇左1陣籃球.4點半翻屋企

5點幾出去穩bb
......................................距唔去補習

8點幾去食扒王之王

10點翻到屋企

 

 

就算全個世界 亦都失去 他也在這里

全場突然寂靜 他都給我衷心的贊許

就算誰愛過我 又給收去 他熾熱不退

旁人視為負累 他偏不覺苦 靜心等我歸去

 

 

 



2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


2009-04-23 分類: 未分類

 

 

不好受的感覺

討厭的距離感

什麼也沒有觸摸到

真的沒有'肌膚之親'

真可笑.

為什麼有這麼多的人

別人的眼光就是那麼可怕嗎?

慢慢地越走越開

慢慢地越走越遠

向左走--向右走

 

 

 

 

 

22/4/09(補)

<<30日>>


逐晚倒數 為見你準備
願你快點 又與我一起
寂寥足足一個月  由電話減少距離
而偏偏竟不知  怎說起

是太想念你 超過了預期
只想可擁著你  然後吻你 讓你驚喜

由這一分鐘 我一生 就只有你
明日縱使不堪 阻不到我用心愛你
讓我終於都明瞭 明白你比生死重要
連話語 也沒法盛載得起

I’ll give my life to be near you in every way
For I have nothing left to be here on this Earth today
讓我終於不動搖 這改變因你
原諒我卻試過傷害你

逐秒擴張 惦記你滋味
合上眼睛 像與你一起
為何分開一個月 如在孤島給隔離
尋不到飛得走的客機


是太想念你 超過了預期
張開手保護你 遊歷世界 讓你驚喜

由這一分鐘 我一生 就只有你
明日縱使不堪 阻不到我用心愛你
讓我終於都明瞭 明白你比生死重要
連話語 也沒法盛載得起

I’ll spend my life here beside you in every way
For I have nothing left to be here on this Earth today
讓我終於不動搖 這改變因你
如若你欠信我的力氣

我唱這首歌 為你



2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


2009-04-18 分類: 未分類

(補)17/4

朝早.bb要去沙田身體檢查

自己系屋企1點先出去

1點去M記果邊..同bb距屋企人去飲茶.

飲到3點翻bb屋企..

睇<<6樓後座2>>..6點鐘飛的去大尾.食豆腐花.雞翼

之後就去大元..送bb去補習

行去運頭穩梁梁.坐左10分鐘又飛的去大元接距放學

我就趕翻屋企啦...

 

18/4

今日又要翻工啦><