(補)15/4
BBQ^^
baby出黎同我食早餐
跟住就去惠康買野.買左勁多野飲a0a
仲有買炭.
等緊車既時候.去左美心買早餐比2個細佬食
翻到去.2個系都又打機-,-
之後晾衫.晾下晾下先發現D衫原來未洗.洗衣機無扭制
笑死我地啦.x口x
等baby媽翻黎就整野.
同湧湧一齊包番薯.粟米.掃地.跑步去倒垃圾..好好玩
之後baby就整爐.湧湧又整.1點幾就開始燒啦..
嘻嘻..我好似燒左1樣野.之後就等食v33v
3點幾訓左1陣覺.比湧湧敲門嘈醒
同距系都度玩左1陣.就起身食野..baby燒左好多野食
又食糖水.5點幾就食芒果布丁同埋蛋糕.
D人差唔多走曬我就訓左1個鐘..baby就沖涼
7點幾就出去行街
行大中.買禮物.8點半去食KFC..超熱氣啊-___-''
之後繼續行..11點翻屋企
補16/4
11點幾唸住去穩梁梁..行到半俑
baby又甘岩系果度.就無去穩梁梁啦
就去食lunch.食完1點鐘.獅子會仲未開
就去左baby爺爺,嫲嫲屋企hea.差唔多2點就去運頭寄信
之後去獅子會做功課..
.........我就自己睇書.睇下睇下就趴系度訓著左
- -''訓左9個字..醒左就落去行下.
3點半.baby就book琴房練琴
練到4點2就行去廣福.baby學琴.湧湧又學緊.
我就接湧湧放學.同距去食M記一邊等baby.見到soso.
5點9等baby學完琴就搭車去大墟.落雨
去獅子會唸住打乒乓球.但系收左.就同湧湧去新街市體育館打羽毛球啦
打左半個鐘就夠鐘收啦.唉..仲比左66蚊添- -
7點買飯翻屋企比阿哥.之後出去新達穩baby既媽咪.系度買衫
之後去珊瑚堡食飯..走過時送左禮物比距..>33<
搭我翻屋企..10點就翻到屋企
|