^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 18
累積人氣: 7003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


2009-04-17 分類: 未分類

(補)15/4

BBQ^^

baby出黎同我食早餐

跟住就去惠康買野.買左勁多野飲a0a

仲有買炭.

等緊車既時候.去左美心買早餐比2個細佬食

翻到去.2個系都又打機-,-

之後晾衫.晾下晾下先發現D衫原來未洗.洗衣機無扭制

笑死我地啦.x口x

等baby媽翻黎就整野.

同湧湧一齊包番薯.粟米.掃地.跑步去倒垃圾..好好玩

之後baby就整爐.湧湧又整.1點幾就開始燒啦..

嘻嘻..我好似燒左1樣野.之後就等食v33v

3點幾訓左1陣覺.比湧湧敲門嘈醒

同距系都度玩左1陣.就起身食野..baby燒左好多野食

又食糖水.5點幾就食芒果布丁同埋蛋糕.

D人差唔多走曬我就訓左1個鐘..baby就沖涼

7點幾就出去行街

大中.買禮物.8點半去食KFC..超熱氣啊-___-''

之後繼續行..11點翻屋企

 

補16/4

11點幾唸住去穩梁梁..行到半俑

baby又甘岩系果度.就無去穩梁梁啦

就去食lunch.食完1點鐘.獅子會仲未開

就去左baby爺爺,嫲嫲屋企hea.差唔多2點就去運頭寄信

之後去獅子會做功課..

.........我就自己睇書.睇下睇下就趴系度訓著左

- -''訓左9個字..醒左就落去行下.

3點半.baby就book琴房練琴

練到4點2就行去廣福.baby學琴.湧湧又學緊.

我就接湧湧放學.同距去食M記一邊等baby.見到soso.

5點9等baby學完琴就搭車去大墟.落雨

去獅子會唸住打乒乓球.但系收左.就同湧湧去新街市體育館打羽毛球啦

打左半個鐘就夠鐘收啦.唉..仲比左66蚊添- -

7點買飯翻屋企比阿哥.之後出去新達穩baby既媽咪.系度買衫

之後去珊瑚堡食飯..走過時送左禮物比距..>33<

搭我翻屋企..10點就翻到屋企



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


2009-04-15 分類: 未分類

補14/4

本來話7點幾起身既..唔知醒.8點幾先起身.

>>好嬲!!.出去買蛋撻..9點幾系新街市等車

去baby屋企..去到就1齊食蛋撻.飲野

細佬距地掛住打機.

我就訓覺..訓醒之後.

baby就煮野食啦..一齊食Lunch好好玩>.<

一邊睇電視一邊食..距地食完又系打機

睇左1陣電視又訓覺.baby就洗碗

訓到3點幾又起身食野..-,-肥死啦

7點幾就同baby同湧湧上天臺玩

好好笑..距好驚掉距落去xxdd

晚黑系度食飯.食完飯就洗碗

10點翻屋企..

甘就過左1日啦\/_\/



2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


2009-04-14 分類: 未分類

補 13/4

21天。好開心<

今日系最後1日啦..好開心

好塊就可以休息下啦!

日日都好想訓覺..今日仲唸住4點想走<;

不過講下姐.之後8點走.

唉.唔系10點幾先走得啦^^

之後同08去環保食野.等baby離.

之後食野.食到差唔多9點半.

行上堤壩..眠左系度..種感覺好正.D風好舒服

10點鐘就走啦..我同baby走先

08就去穩Hiuting收工.

見到蕭豬.饅頭.ai紫.婉弘..3E既人-.-

過去傾左幾句.哈哈~~

= =''好采1開始我話搭小巴走姐

如果走左去搭bus就大檸樂啦\/_\/''

10點幾翻到大補..去食甜品^^

好開心..之後11點送babyd搭車.

11點半就翻屋企啦..dad 媽咪等緊我翻去><

買左sushi比我食。不過好飽無食Lu

之後好攰甘訓左啦

 



2009 年 4 月 13 日  星期一   晴天


2009-04-13 分類: 未分類

好幾日無玩電腦啦><

第4日啦..

尼幾日真系好辛苦.好攰

每日既時間都覺得小了很多

每日都仲系抱著好大睡意起身.

而他.也很小時間見了

尋日翻屋企既時候仲落雨

好想就甘訓系塊地度啊!



2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


2009-04-09 分類: 未分類

8-4-09(補打)

 

今日最後1日考地理.無溫過書xd''

系連本書都無..15分鐘做完\/_\/

放學同Hiuting系運來.10點幾翻屋企.

11點半出離x)

本來計劃食韓燒.無食到..去左食印度菜*V*

....要去灣仔呀>33<  唉~

約左梁梁..但系比據放飛機\        /

1點幾去穩Hiuting..入08屋企.

3點幾去大尾..踩單車.任踩唔洗錢^^

但系我唔想踩..踩左1陣就做我要做既野啦-,-''

5點8一齊系大尾行去洞梓穩Baby

.勁漫長既路

一直行左45分鐘先到.-V-

攰到想訓系塊地度!!

之後仲行多10分鐘去搭車.去成記食雲吞^^

之後就行大中..去A-1買左件朱古力蛋糕.好正/\/\*

周圍行街..9點鐘我地走先..Hiuting距地未走

9點幾翻到屋企..唉~

 

                     我的天空今天有點__