^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 32
累積人氣: 7017
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


2008-11-14 分類: 未分類

.家政..整(=魚香茄子=)...原來整完之後系好好食呀^^

電腦..最輕鬆既1堂..系度上網

.小息..系度鯰普通話既優化課業...系度趕尼份野

.歷史..幾比心機上堂......數學呀**系張正欲教我地既最後1堂呀

..唉-33-D紀律都系甘差...

PTH..比miss罰企..之後就改作業

lunch..系度玩..過下C班玩..同簡俊明尼個衰人玩..- -

系甘叫人幫距洗食物盒...推離推去.搞到個盒跌埋落地- -

2堂英文..Miss唔系度.第1堂..胡sir代課...系最安靜既1堂..1D聲都無過啊

..放學....唉..鯰住過富善....等到5點,因為....都系無過啦..

翻屋企訓左1個鐘.7點出去富善..鯰住去打邊爐..之後又無去.

8點幾同ai齊.鐘Ming.ting距地去BBQ..2麟距地已經去左啦..都幾多人^^

ting踩單車搭我..唔小心我撞到..距無過事..我就整到只腳勁痛~不過之後都無乜.損曬

玩到11點..比daddy..媽咪狂打電話離比我..鬧得我好勁

話要翻屋企打我喔..- -之後自己走..無幾耐距地都一齊出離同我走啦!!

差唔多12點翻到屋企啦...又系比距呃翻屋企..頂距個肺.又系尼招- -

 

 

-->這煙味.怎麼這麼引誘<---

 

 



2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天


2008-11-13 分類: 未分類

2堂中文..- -上張利琴既堂都系好認真噶啦

數學都系..好認真!!

中史..曾sir都幾搞笑

2堂科學..系甘系度吹水..sd sms..好快就過啦

下堂去做實驗呀..[=豬心..- -好核突呀..!!

lunch..無出過去..同梁梁.hiu ting系班房玩下..

英文..訓著左覺..個個都好似唔系上堂甘..最後miss好嬲甘走左>3<唉

放學..要去普通話集誦....4點系禮堂企到5點搭3先放...勁攰啊.

放學..無出去玩啦今日...好乖啊^^

同CC..紫紫去新街市,傾下計..之後翻屋企啦..

差唔多7點開始訓覺..因為唔想玩電腦啊..

訓到10點..起身食飯..!仲系好眼訓.- -因為尋晚2點先訓-33-



2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


2008-11-12 分類: 未分類

今日朝早好似無前2日甘凍..有個大大既太陽照住..好暖呀!!
翻學又見到CC&詹詹啦...好開心呢^^

視藝堂..同Hiu ting都好認真甘畫畫...小息都系度畫..

英文堂.系度搽野..3支野溝埋一齊搽..D味好難聞..- -

數學都好認真甘上..可能系D野好容易聽得明白啦..so有心機上

地理..傾計..玩下玩下就落堂啦

lunch..去左E班玩..我好din左甘系度玩..系度喪笑..-33-

..2堂中文..系度寫作文..好悶啊..

- -張利琴講下講下報紙既野..講左去性行為...話聖誕節快到

..好容易.........= =

..放學去左富善..去基正坐..之後同hiu ting&108去M記食野

之後去翻何中籃球場坐..睇aii齊..鐘ming距地打ball...

2麟手球..7點幾先翻到..叫我等距..之後都系無等7點幾就走左啦

 



2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


2008-11-11 分類: 未分類

中文..好無聊..聽D人Up個人短講..

科學+地理..對科學卷....好無聊..吹下水

...音樂..好悶啊...

英文堂...系甘洗度數銀仔..!!好多啊..

...數學..都好認真...通識...都系甘啦..

放學.CC..紫紫..hiu ting距地要去魔術啊

.無端端同距地去阿luke房...就同阿luke傾計..

唉-33-

之後出去穩翻aii齊距地..過富善..去何中果邊坐

之後叫hiu ting距地過離..系度玩...系度din..睇距地3個變魔術..笑爆啊

....真系笑死啦..>33<

差唔多8點行翻大埔墟啦...



2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


2008-11-10 分類: 未分類

..7點半比人打離吵醒..叫我著多件衫翻學=)

翻學見到C.詹詹...之後等yoyo 梁梁..

好似遲到..我見到胡sir系入面望住我地..就行快幾步.不過都系無遲T^T

.中文個人短講- -自己都唔知自己講D乜鬼野..科學..阿sir無翻

中史-對卷....PE堂..打羽毛球..本來同紫紫打得好地地噶..

..之後走去救個ball就...扭柴...好黑仔啊..第2次啦..又系扭到上次果度啊.!!頂`之後敷冰袋

>33<甘既天氣..仲要敷住個冰袋..凍到我只腳無曬知覺啦-3-

Lunch果D..都系甘過啦..玩下玩下就過啦

西史..都系對卷..數學....超級認真啊..!!好似岩岩開學上堂甘..阿sir話距好快就唔教我地啦

[=唉....徐雪燕老師快翻離啦.-3-..阿sir就唔教我地數學..miss:生多個先翻離啦!!@ @

班主任堂..系度傾計..

放學..4點走..距離接我.之後同aii齊..魚蛋.Ting.2麟.果D去大中買鞋

行下行下就去翠屏頂..差唔多6點去M記.系出面見到CC 紫紫.麥琪.詹詹距地..講左幾句

之後交埋話費...$400幾蚊啊..唉..終於交左錢啦..!!交左又唔敢講..- -

7點翻到屋企..8點送ting走..去M記坐..差唔多9點翻到無企

9點8溫書...做功課(=比阿哥叫既)不過我未試過甘認真啊..唔錯..唔錯.

溫左1個幾鐘...食左小小野....就玩電腦啦 !!!