.家政..整(=魚香茄子=)...原來整完之後系好好食呀^^
電腦..最輕鬆既1堂..系度上網
.小息..系度鯰普通話既優化課業...系度趕尼份野
.歷史..幾比心機上堂......數學呀**系張正欲教我地既最後1堂呀
..唉-33-D紀律都系甘差...
PTH..比miss罰企..之後就改作業
lunch..系度玩..過下C班玩..同簡俊明尼個衰人玩..- -
系甘叫人幫距洗食物盒...推離推去.搞到個盒跌埋落地- -
2堂英文..Miss唔系度.第1堂..胡sir代課...系最安靜既1堂..1D聲都無過啊
..放學....唉..鯰住過富善....等到5點,因為....都系無過啦..
翻屋企訓左1個鐘.7點出去富善..鯰住去打邊爐..之後又無去.
8點幾同ai齊.鐘Ming.ting距地去BBQ..2麟距地已經去左啦..都幾多人^^
ting踩單車搭我..唔小心我撞到..距無過事..我就整到只腳勁痛~不過之後都無乜.損曬
玩到11點..比daddy..媽咪狂打電話離比我..鬧得我好勁
話要翻屋企打我喔..- -之後自己走..無幾耐距地都一齊出離同我走啦!!
差唔多12點翻到屋企啦...又系比距呃翻屋企..頂距個肺.又系尼招- -
-->這煙味.怎麼這麼引誘<---
|