.今日系表姐屋企訓到11幾點翻屋企.
之後狂比媽咪鬧..好撚煩..之後on msn.仲煩.-3-
2點幾出去行街.去bossini買左2件衫就走.
晚黑去姑媽屋企食飯..姑媽生日^^..食完飯之後竟然全部無聊訓曬覺- -
之後8點醒翻睇電視..傾電話.10點翻屋企
你知唔知我系你地幾個之間要承受幾多壓力啊
你地有無鯰過我既感受啊..你地比面色我睇.我又可以點啊
我1D意見都無啊!!得1個人系最撐我..明白我點鯰
突然之間我變左衰人..但系我自己都唔知點解lo..
點解將你地自己既鯰法放系我身上啊..
我自己決定既野,系我自己點樣鯰..你地唔鐘意我既決定..
我可以點!!你地鐘意點怪我就怪我.話我就話我.我無乜所謂
你地唔好1時1個唔同既樣..你地點鯰,我估唔到.仲要我氹翻你地
可笑..我解釋甘多又點..你地唔信氹離有鬼用..
你地嬲我要我氹翻你地2個..小朋友咩....
之後..我們還是這樣了.
你們知道誰錯誰對了
唔錯.唔錯
|