翻學果時到集會.梁梁系甘叫我除冷衫..不過我系都唔除...哈哈..講唔服我
中文堂.小組討論..唔夠時間..要放學再討論..麻煩
放學..要普通話集誦.去202室..羅浩誠話好熱.整起距條褲
整成吊腳褲甘..笑死我啦..張利琴話羅膠剪離剪左距..哈~
小組討論後.with紫.哥C拉.陳子..陳偉南.口罩果個..去KFC..
系度玩.傾計.勁好笑..搗亂.哥C拉又噴野..之後唔知點又搞到個個爆笑.想噴野...玩到差唔多7點
出到去陳子..見到我個外國妹系距隔離..距就同人地say hello..
笑死我同阿紫..之後再用中文講"你好"..人地識聽就同我地打招呼'
之後陳子..用普通話講"你好"..人地話唔識聽..之後距就走過去.同人地亂up左1句外語..
人地話聽唔明..講完之後話..距就話系亂作噶..
- -笑爆啊...跟住話去W.C..距地系出面唱歌..我同阿紫系入面都聽到
之後一齊行翻屋企..陳子峰話..距行路翻粉領.[不過都唔知距系米真系住粉領]
我同阿紫都信..之後距叫我地兩個要多D睇警訊啦..- -''
[=放學.偷影既..嘻"=]
|