9點鐘醒左..
差唔多11點幾去neway..同hiu ting 陳子..果D
..唱到差唔多3點..就走
去左明星坐車去BBQ..同ai齊...距地
6點幾走
用一支煙的時間去想念你
吸入去,呼出淚
今日訓到11點..系間床度眠到12點幾.
1點半出去M記..同CC ,紫,ting溫書..溫到差唔多3點
去果個4方公園((阿C系甘叫既))坐下,傾下計..000=
之後去新街市上面坐.傾計!5點2送ting去坐車..
同陳子傾電話突然醒起1D野..唉..點算><
差唔多6點系新街市食野..
食完就走啦..
9點半起身..差唔多11點出去運頭.溫hiu ting
之後去neway..唱K..唱到2點8
去大家樂穩CC..距地陪我去converse買左對鞋
之後去翠屏頂傾下計.跟住去M記.
之後去玩籃球機..突然我發現我唔見左對鞋
即刻翻去M記穩翻>.<
之後5點幾送ting去坐車..
就同C走啦