今日翻學就系咳咳咳..大感冒離啦
家政 整..面.
lunch..唔知自己發聲乜事
之後兩堂英文.無上過..又唔知自己做乜鬼
放學..無去學會.9個女仔關曬燈系班房.Yoyo距地跳舞
之後講鬼故..突然個校工走入離.嚇親我地.我地又嚇親距
4點幾去canteen with梁梁.Yoyo.哥C拉.蕭豬.Ting.C..
覺得好凍..好凍..好凍..病啦
5點搭8我走先..怕落雨.不過出去無幾耐就落雨;啦
不過唔系好大姐.一邊行一邊淋雨.覺得好凍 好凍''
尋日放學..差D笑爆左我個肚啦.陳偉南.你真有趣.哈.哈.哈.龜蛋呀
翻屋K..真無聊..晚黑.11點幾打翻比梁梁
傾到12點半.就收線.唉..梁梁竟然喊左.過時既我系米有D驚訝呢..唔明白
呵..你要開心D啊..
今日.突擊搜書包啊..1開始.好驚.好驚.我既手機會比人搜到
.之後多得梁梁 既筆袋呀..嘻.化險為夷.
中文堂..張利琴比左D心理測驗既野我地玩下.
其實上距既堂都幾有氣氛.幾搞笑啊..
放學去粉領買書..終於唔洗再為D書煩啦
不過翻屋K先發覺.自己系買漏左1本啊..唉..正死蠢
蕭豬。生日大快樂!
尋日.12點幾同梁梁去深水埗..2點幾系果度食野.
之後就走.坐bus.隔離突然坐左個嘔既小朋友..好難頂啊!
系沙田下車去穩豬.洋洋.牛.蔥蔥....距地.不過距地去左打保齡
我同梁梁就系新城市廣場度逛離逛去.等距地
同梁梁夾錢買左份禮物比蕭豬..見到距地..1陣我就同梁梁走先啦
無去上水..翻太和商務買書.不過又系無貨.又去學榮.又無.就走啦
今早6點半就起身..之後同麥琪去M記食早餐..
估唔到距會仲慢過我..唉!悲哀
家政堂做工作紙..小息系度抄數學作業!
歷史都系張莉萍..數學堂.無帶書.走去羅阿sir既書睇
距自己都唔知.仲系度穩距本書..笑死我同梁梁啦
普通話..張利琴拉人去參加乜乜朗誦..
lunch..去3e玩..
英文..好悶..發翻D英文暑期比我..唉`要做翻
放學整壁報..麥琪同Hui婷.系度玩影學生相
之後5點半走啊
9.3
朝早同麥琪.梁梁翻學
返學好鬼悶啊.好多人都系訓.都唔知有乜做既
12點半放學..尼3日好似已經習慣需左12點半就放學甘.
唉~
煩惱光學.麥琪同阿紫去影學生相.$35一打.好貴
之後with梁梁.麥琪.阿紫去M記買野去麥琪屋企食
睇(黑糖XXX)唔記得左個名..之後玩層層疊
好刺激..最高好似系33層啊..
5點半就翻屋企啦..