埔打!!
22-12
聯歡
翻學校集會.翻班房.落去睇表演
男女跳舞幾好睇;;
miss洪個仔仔離做-3-.好得意啊..距嘟嘴仔好得意.
校友隊唱歌.跳舞好勁..全場氣氛最好..
睇完就翻班房.搶左何冠毅既禮物..哈.系個薯條電話.
系走廊同阿紫狂玩.哈..陳港峻系度玩.笑到我肚痛.><
之後食野..同K.梁梁去E班搞氣氛.aii紫勁鐘意只大bear bear..
翻我地班抽獎.Miss洪個仔把聲好尖呀..成日叫媽咪.媽咪.
我抽到2份都系唔錯既..放學..同Hiu婷系運來坐左1陣..距翻屋企換衫
我又翻去換衫.玩左1陣電腦..再出去穩Hiu婷+108..行過富善.去河馬屋企.
aiiC aii紫都系度..距地系度打機...系度玩..睇喪屍..又好驚又好好笑.
6點走左
|