^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 40
累積人氣: 7025
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天


2008-12-31 分類: 未分類

30-12

差唔多6點過到富善..睇鐘ming.08.河馬距地打ball

雞雞又離左..仲又個女仔..

之後無打.鐘ming+雞雞去左大中

.108.河馬同我地系基正吹水..講鬼故.講左好耐..

好鬼勁...講下講下鐘ming距地翻離..無既耐就落雨

就去食野啦..10點翻屋企



2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天


2008-12-23 分類: 未分類

訓到10點幾就訓唔到啦

12點幾出去同老魚+河馬食野...

系基正等鐘Ming..毅毅...學源同腳指離左..嘉豪又離左

系度玩...食野..5點幾

雞雞落左離..波子又離..個個一齊玩.

波子好衰啊...系度玩我..正死賓9

6點半波子同雞雞送我去坐車就走啦..



2008-12-23 分類: 未分類

埔打!!

22-12

聯歡

翻學校集會.翻班房.落去睇表演

男女跳舞幾好睇;;

miss洪個仔仔離做-3-.好得意啊..距嘟嘴仔好得意.

校友隊唱歌.跳舞好勁..全場氣氛最好..

睇完就翻班房.搶左何冠毅既禮物..哈.系個薯條電話.

系走廊同阿紫狂玩.哈..陳港峻系度玩.笑到我肚痛.><

之後食野..同K.梁梁去E班搞氣氛.aii紫勁鐘意只大bear bear..

翻我地班抽獎.Miss洪個仔把聲好尖呀..成日叫媽咪.媽咪.

我抽到2份都系唔錯既..放學..同Hiu婷系運來坐左1陣..距翻屋企換衫

我又翻去換衫.玩左1陣電腦..再出去穩Hiu婷+108..行過富善.去河馬屋企.

aiiC aii紫都系度..距地系度打機...系度玩..睇喪屍..又好驚又好好笑.

6點走左

 



2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


2008-12-21 分類: 未分類

今日媽咪放假..又系無得出去啦.;;

訓到10點幾.比人打離吵醒做.- -

之後系屋企食野.12點幾同媽咪出街.

比媽咪鬧..唉..打比阿哥又比距吊

行左1陣.2點幾翻左屋企.訓覺.4點幾起身.

幫媽咪做野..等daddy翻離就食飯.

9點鐘.媽咪距地走左..9點半就出去.

穩河馬.鐘Ming距地..系度傾計.等半獸哥收工.

去買埋D野..11點就翻屋企啦..沖涼.



2008 年 12 月 13 日  星期六   晴天


2008-12-13 分類: 未分類

1早8點半勁比表姐嘈醒..

之後去食野..11點去沙田..

唉...勁眼訓..又唔可以出去玩喔

行街..買野..行到5點..翻大埔行新達..

7點鐘去大中行..之後去元氣食野.10點翻屋企..

表姐..距地好多人離..距地個個系度傾計

.我就系簡房度玩電腦

= =無意中..聽到距地個個系度講我既感情問題..

唉..勁O嘴...仲要特登關左房門先講*.*