補11-2-09
朝早唔洗集會.真系好..
電腦+視藝.都系同HIu ting系甘傾計啦.傾左好多呢
英文堂趕數學功課..數學堂,無聽書.痛得好辛苦.
地理.痛到我系甘喊啦....Lunch去bbs當值.
2堂中文.第8堂錄影.我地組錄先..1上去.葉錫霖講先,距1講,我就已經忍唔到笑啦
阿紫又忍唔到...我地兩個鼻水都噴埋.搞到張利琴要cut機,重新黎過.
我地都一直系甘笑..忍得超辛苦呢.-v-
放學翻屋企.5點去上水..8點翻屋企...8點半訓覺.乜都無食過
9點半比阿哥嘈醒左,叫食飯..但系我都食唔到野.所以都系無食/\
之後就訓唔到啦...11點半.企系個廁所度半個鐘都嘔唔到..想嘔嘔唔出.眼水出曬都未嘔得出
1飲水就想嘔..之後一直坐系張床度,坐到自己想訓..但系成晚都訓唔到..一直醒,一直醒.
1醒就系想嘔..都系坐系張床度..根本系訓唔到啊..
|