26/5
一齊翻學..D人唔帶遮lo..比翻距都唔帶>33<
中文.Miss洪無翻.代堂.睇左1陣報紙就溫書
地理..小測!!唔系幾夠時間.做到好鬼興/_\ 科學.聽左1陣書
音樂..考試..我考左.聽寶寶唱歌.笑死我地
英文x2 D人 好煩.miss又發嬲.同Hiuting玩壁報
lunch系班房玩.KK比D單行紙去哦..我寫曬4張.放入去個心口度..系度玩.
數學.小測..識識地.希望合格.通識.小測..勁眼訓.測左半個鐘.即刻訓覺
放學with梁梁流堂..之後翻屋企
去表姐度..7點鐘去尖沙咀..8點再去深水埗食上海菜.
10點同表姐翻屋企
27/6
醒左打比bb..好少甘早醒打比距..一齊翻學.
早會.系班房勁煩..3個老師睇住.好似K甘講.有壓力-__-
電腦;;聽左1陣書..視藝x2;;設計logo..好悶
英文;;好嘈..之後同Hiuting系度畫壁報..越寫越多野
數學.聽書..地理.阿sir講卷講到我都好興.好Q煩
lunch.想食乜都無得食.吊.同梁梁落去1陣
睇下撞唔撞到bb..真系比我見到..勁開心..勁開心..
笑住跑入班房..好似傻左甘.比Kk 同hiuting話我傻左..笑我^^\
中文x2..都系miss洪上.做評論.做完系度訓覺..訓到放學...放學補習.
之後去梁梁屋企..去左1陣就走..去穩bb
唸住送bb去搭車.之後又去左美心..6點幾送bb走..去買野+翻屋企
晚黑同dad.mum去新街市食
|