^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 24
累積人氣: 7009
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


2009-05-29 分類: 未分類

bb翻學無遮..我去社區果度穩距.一齊翻學

家政X2考試..唔系幾識.之後就整豆漿

電腦;/做工作紙.小息;/系班房.

歷史;/小測..10/74.my god 74分得10分

普通話;/代堂..做普通話功課.出位.講野.

Lunch..同 Hiuting/文婷/詹/哥C拉距地玩....笑死我.

hiuting個傻妹玩到喊><

英文x2小測..之後唔記得左做咩啦'  放學;/補習

同ai紫一齊行路..翻屋企.換衫.出去穩bb。去獅子會

之後2個都系度訓著左.^^嘻.7點同bb羅書去距爺爺度

之後去打左1陣ball.就送我去姑媽度.Bb就走啦

我去買飯翻屋企.同媽咪一齊食.睇<巾幗>大結局



2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009-05-28 分類: 未分類

今日..放假.好難得既1日.唔洗翻工

bb好早就起左身.6點半打比距.之後就訓到11點8

起身.媽咪煮野食.叫埋表姐離食

打比Bb.距岩岩學完琴.想穩我食野.but我食左又唔出得

*(扮曬野.其實想穩我,哈哈)

2點幾同媽咪+表姐去買野!!落雨!!

本來想偷偷地同bb去行街.但系媽咪系要話同我一齊.之後去大中

行到寶湖果邊..bb突然出現左..嚇親我啦..>3<  就認唔住笑

同媽咪行街.買3買野食kfc...5點翻屋企.同媽咪去買送.翻屋企煮飯

姑媽+表姐一齊離食.daddy買左好多水果翻離.

*(我都有榴蓮食啦..系你先有咩.)

 

 



2009 年 5 月 27 日  星期三   晴天


2009-05-27 分類: 未分類

26/5

一齊翻學..D人唔帶遮lo..比翻距都唔帶>33<

中文.Miss洪無翻.代堂.睇左1陣報紙就溫書

地理..小測!!唔系幾夠時間.做到好鬼興/_\ 科學.聽左1陣書

音樂..考試..我考左.聽寶寶唱歌.笑死我地

英文x2  D人 好煩.miss又發嬲.同Hiuting玩壁報

lunch系班房玩.KK比D單行紙去哦..我寫曬4張.放入去個心口度..系度玩.

數學.小測..識識地.希望合格.通識.小測..勁眼訓.測左半個鐘.即刻訓覺

放學with梁梁流堂..之後翻屋企

去表姐度..7點鐘去尖沙咀..8點再去深水埗食上海菜.

10點同表姐翻屋企

 

27/6

醒左打比bb..好少甘早醒打比距..一齊翻學.

早會.系班房勁煩..3個老師睇住.好似K甘講.有壓力-__-

電腦;;聽左1陣書..視藝x2;;設計logo..好悶

英文;;好嘈..之後同Hiuting系度畫壁報..越寫越多野

數學.聽書..地理.阿sir講卷講到我都好興.好Q煩

lunch.想食乜都無得食.吊.同梁梁落去1陣

睇下撞唔撞到bb..真系比我見到..勁開心..勁開心..

笑住跑入班房..好似傻左甘.比Kk 同hiuting話我傻左..笑我^^\

中文x2..都系miss洪上.做評論.做完系度訓覺..訓到放學...放學補習.

之後去梁梁屋企..去左1陣就走..去穩bb

唸住送bb去搭車.之後又去左美心..6點幾送bb走..去買野+翻屋企

晚黑同dad.mum去新街市食

 



2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


2009-05-25 分類: 未分類

(=Happy birthday to Daddy!!(又大1歲啦.對我好D啦!^^)

一起翻學.

中文;;Miss張無翻.系miss洪度上堂.

科學;;雖然出位.但系 都有認真做作業啦

中史;;講南京大屠殺.

小息;;清部櫃.勁多野..有D唔見左既野都系度

P.E考試..

英文;;小測..

lunch同kk/梁梁落去穩必雄.再穩非人類.系度搞gag

比阿K笑死.去BBS..去1陣走左

歷史;;小測..測完訓左覺.

又訓到數學..數學,做作業

放學同蕭豬去禮堂..玩到4點半..走..去阿luke房..bb又離.5點走

翻屋企換3..之後去食Pizza hut..bb既fd離左.傾野..系度同bb玩

之後去行百佳..再送我翻屋企...