17/5
朝早同bb一齊食早餐..去美心買蛋糕.送我翻工
勁多人..
收10點鐘..頂.仲落ok大既雨..要淋雨
翻屋企同dad mum睇電視+食野..好攰呀!
18/5
一齊翻學.中文.默書.
科學.雖然企下行下.but都好認真做功課呀
中史..認真啦
P.E..3堂第1次玩.上完之後.個個勁火.條鎖匙唔之系邊Q度
無門口入..勁熱..!之後系英文..上得20分鐘都無..不過好認真聽^^
Lunch .去bbs>.<做左小小英文功課
歷史..該功課..最後頂唔順訓左10分鐘.數學.,做數..好專心
last..聽talk..系甘同Miss徐/hiuting/yoyo距地講野.
放學同hiuting+yoyo同阿luke傾計..在玩uno..之後同b一齊走
同距一齊去頂野.再翻屋企換3/
之後去元氣食壽司..再去山崎麵包度買朱古力蛋糕/朱古力餅/鮮奶蛋撻食.肥啦><
在慢慢行翻屋企
|