^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 20
累積人氣: 7005
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


2009-07-06 分類: 未分類

5-07-09((補)

起身..食杯面..翻工.

翻工...

晚黑收10點半..

翻屋企..好大雨,好大雨

落車..淋濕曬甘11點幾翻到屋企..

勁凍

 

6-07-09

朝早狂比daddy+媽咪嘈住,系甘同我講野-__-

之後叫bb起身..我就起身.差唔多10點bb離到就去食早餐

食完就行左1陣..就送我去搭車車翻工啦.我唔肯上車.送翻距翻轉頭

之後自己搭車..遲到-,-

下晝..老闆娘買左D榴蓮翻離..1人1舊..勁正..哈哈哈

6點收工..叫daddy整拉尿蝦..去大中行街.買左D野

8點幾翻到屋企..daddy整海鮮食..嘻嘻.好開心^0^



2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


2009-07-05 分類: 未分類

第5日

 

今日翻工



2009-07-05 分類: 未分類

04-07-07(補)

bb話9點叫我起身.但系就9點5先叫我起身

打離仲呃我話系10點5..搞到我發曬癲甘,距仲系甘笑我- -''

正衰人..

之後翻工,距就訓覺..唉..落雨翻工好煩.

晚黑9點幾就收工啦.搭車翻屋企.食西瓜.

11點沖涼..沖完睇電視.12點辦半訓



2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


2009-07-03 分類: 未分類

尋晚8點鐘訓覺.乜都無食過.11點半比人打離嘈醒左

就同bb.sms.12點幾傾電話,到1點多D再訓

今朝bb9點叫我起身..9點半我叫翻距起身=,=

10點幾去搭車,翻工.本來得自己1個..之後又有1個翻..lunch,好多人

之後就小人..呃距話有事.6點收工^0^

之後比人氹翻屋企.就翻屋企啦^^



2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2009-07-02 分類: 未分類

其實我覺得5朵殘花個個都系癲癲地既v3v

今日好匆忙甘翻完工就翻學校.

殘花們都見齊曬了..應該系f.3最後1次掛..不過唔得

我地要keep住聯絡

比起f.2..乜都唔同曬了..就系無f.2甘開心.以前好少煩惱.

到現在.我地對f.2仲系有好多回憶..一齊BBQ..一齊玩阿sir/miss.全班一齊笑

唔知我地下年仲會唔會一齊呢..想大家一齊好好讀書

5個人..但系我地有不和.誤會.到最後好好.

 

死癲雞K..你既鹹菜仲系我屋企啊

快D羅翻..唔羅就掉..

希望你唔好再甘癲啦

梁梁/yoyo;以前你地唔鐘意過我.

但系因為唔想我去玩先甘.你地系擔心我.

之後又好好^^  你兩個唔好成日甘唔開心

yoyo有乜唔開心會打比我,喊住同我傾計.傻瓜

張hiuting..你你你..我最錫,莫過於你.

令我最擔心既都系你..

有時同你傾計.我地會過分緊張.所以先會甘.但系我地都系出於關心.

總之..你就生生性性啦.有乜都要同我講

蕭豬..唔同左班.

我地無好似f.2甘了..但系最近都一齊多左

傾計..玩..yes..你都系我既好朋友

  

(哈,我地好開心)

((我地的傑作)

<3D>