5-07-09((補)
起身..食杯面..翻工.
翻工...
晚黑收10點半..
翻屋企..好大雨,好大雨
落車..淋濕曬甘11點幾翻到屋企..
勁凍
6-07-09
朝早狂比daddy+媽咪嘈住,系甘同我講野-__-
之後叫bb起身..我就起身.差唔多10點bb離到就去食早餐
食完就行左1陣..就送我去搭車車翻工啦.我唔肯上車.送翻距翻轉頭
之後自己搭車..遲到-,-
下晝..老闆娘買左D榴蓮翻離..1人1舊..勁正..哈哈哈
6點收工..叫daddy整拉尿蝦..去大中行街.買左D野
8點幾翻到屋企..daddy整海鮮食..嘻嘻.好開心^0^
|