31/5(補)
朝早訓到9點醒..眠到9點半起身.10點4出,門口翻工
落左樓行左1陣就見到曾sir-0- 距問我唔系翻工咩-,-
翻工..全日都好無精神..好眼訓.好攰..晚黑收8點幾
勁早喔-v-.就去搭車.等bb..到10點就一起企系度等到10點半
bb走得啦^^就陪距去距爺爺度羅翻D野..就送我翻屋企.
系條街度系甘玩...嘻嘻
翻到屋企比錢daddy.沖涼..飲湯.訓覺
Today 1/6
70日
朝早6點10起身.同bb+細佬食早餐.強逼我食曬距-3-
翻學.早會.好煩,日日3個企系度.朝早既小小時間都要用離講書.真系好鬼煩.
中文;/ =3=第一個就抽中我個人短講先..真系邊有甘巧合架= =
科學;/本來地報紙.之後訓左1陣.但系都醒翻要聽書
中史;/聽書.
pe;/自由活動..系禮堂同yoyo/hiuting/陳佩瑩/潘惠賢距地打羽毛球
英文;/勁認真甘聽書+做工作紙啊
lunch同梁梁去416.bbs既party...D雞翼好好味>0<
歷史;/小測.測完就訓.
. 數學;/徐學燕 \_/ 討厭.要留堂 .小測卷28/50完全系自己做,
時間多D就好啦..有進步啊
價值;/地六四運動D野
放學.同Hiutingy一齊走.等bb.翻屋企換3,去獅子會.6點幾送距搭車/翻屋企
|