^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 25
累積人氣: 7010
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


2009-05-07 分類: 未分類

5/6

朝早一齊翻..bb買包包&維他奶比我

電腦堂..落堂果時阿sir用心良苦甘同我&Hiuting講左1翻話>0<

視藝x2.同hiuting一齊畫畫.畫遮..小息都系都畫.

英文.唔記得做咩.系都sms.

數學.都無聽過書.系甘系都搗亂.講笑.唱歌

地理.無聊-,-系度畫畫.無做工作紙-0-

lunch..bb買野比我食.要落禮堂..但系Miss洪比我落去視藝室食

之後就繼續同hiuting畫遮

中文x2..做工作紙..之後自己做工作紙.訓著左

放學..同bb一齊搭車翻屋企.

翻到去..bb煮面比我&洗佬食..

跟住...訓左1陣.

6點幾bb沖涼..之後洗碗..7點搭車出大墟

距同家姐去食飯..我就翻屋企啦.

10點半..bb食完飯.我就出去穩距啦^^  去飯後甜品食糖水

食完就去陳漢記買粥&腸粉比阿哥食.

11點半..bb送我翻屋企..之後距dad離接距..

好開心

 

5/7

一齊翻學..

中文x2.要作小說..bb朝早幫我作左好多.(唔該曬^0^)

數學又系唔聽書..又無lala系都唱歌-,-

科學x2...阿sir無罰我.自己一直企系都..周圍走,行離行去.

系甘講野..由第1行坐到去最後1行..好好玩

Lunch..落去視藝室畫畫..

英文x2。睇書睇左1陣就一直訓覺..訓到放學.

徐雪燕好煩...捉番我同yoyo番班房,

放學返家

之後接bb放琴,去m記食野

行大中

返家



2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


2009-05-05 分類: 未分類

3/5(星期日)

朝早bb穩我.買M記早餐搭車食.送我翻工

6點幾同Hiuting兩個系廚房玩.師傅距地整野比我地2個食.嘻嘻

翻工翻到9點幾..出糧.好開心..要存錢啦^^ 自己翻大埔

10點2等bb收工.之後距送我翻屋企

 

4/5

朝早一齊翻學.

lunch.bb買糖比我食.

放學.同yoyo.elaine去大噓食野

之後翻屋企.5點.bb穩我.又同距去食野

6點幾翻距屋企.系都食飯,

9點翻屋企.好開心

 

今日

朝早一齊返學..翻到班房.徐學燕好on9.

中文.miss張無翻.留系班房.

科學.地理.都Ok乖..無乜點嘈,靜系睇報紙

英文系都畫野..

lunch過去e班玩.好好笑..比個個話我傻- -

數學堂狂發癲.講野,講到個個都笑.搞到成日扣分.

放學要bbs過d活動。。

系513..同yoyo 梁梁.其他3個f.1既一組..趙大雄帶我地

好嬲..成日系都玩我.笑我..不過大雄好好玩

玩到最尾.無lala喊左-,-走去廁所.

之後無野,,到5點幾放學..翻屋企

 



2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


2009-05-02 分類: 未分類

1/5

翻12點!

救命.未夠8點就比屋企人嘈醒..-,- 玩電腦

9點9出去..bb離穩我.

之後就同bb去椰林閣食早餐.,

食到11點就行去新達搭車..

超級多人.勁On9.乜鬼天氣啊.都有甘Q多人去大尾= =

等左3架bus就上車..bb送我翻工^^

勁眼訓..12點多D先落車..遲到遲左小小

超級多人,,

做死左啦

乜都無食過.系無時間食

晚黑收工收11點.收工過陣D野都未做完

幫距去拉垃圾車倒埋垃圾就收工

攰死.痛死

真系做死左啦

差唔多12點翻到屋企.

1點幾訓覺

 

今日繼續翻工la

 

 



2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


2009-04-30 分類: 未分類

29/4

朝早一齊翻學^^

視藝堂整泥..

lunch.去BBS..baby買野比我食^_^

中文x2.騰文..合格呀..嘻嘻

放學.系學校等bb.距要穩阿luke..

之後自己走先..翻屋企換衫

.距放學就離穩我.行去昌運穩細佬.距剪髮

之後去吉野家食野.細佬剪完就離穩我地

食完野就行去獅子會籃球場..睇距地打籃球啦!!

8點.bb既dad就離接距地.我就翻屋企啦

 

30/4

一齊翻學..收信.嘻嘻><

中文x2.做工作紙

小息過左去e班1陣.同蕭豬傾左1陣

中史.曾sir講D野好好笑呀

科學x2...B雄無翻..老師代堂.

勁悶喔.系都睇報紙..想訓又訓唔著.D人吵到死

2堂都系甘.系都寫信

lunch.F3.4.6去禮堂睇社際普通話唱歌比賽

.有D唱得勁難聽-,-

英文x2..超悶啊..系都訓覺..hiuting走離我耳邊唱歌

唱到我醒.>33<

之後就悶到系度寫無聊信件比D無聊人啦..嘻嘻(講笑咋^^)

放學同Hiuting..KK坐樓梯。

到4點半翻屋企.換衫..就行去廣福等bb..接距

就去大家樂食野.食完就去行海濱..D風好舒服

就慢慢甘行翻屋企啦.!.bb送我翻去.

 



2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


2009-04-28 分類: 未分類

27/4

happy->>>sad

28/4

翻學.早讀系度訓覺.

地理&科學.罰企1堂訓左1堂

小息訓1陣.

英文x2.訓左1堂.仲系好無精神.吊

放學同梁梁&kk坐樓梯.5點幾翻到屋企