5/6
朝早一齊翻..bb買包包&維他奶比我
電腦堂..落堂果時阿sir用心良苦甘同我&Hiuting講左1翻話>0<
視藝x2.同hiuting一齊畫畫.畫遮..小息都系都畫.
英文.唔記得做咩.系都sms.
數學.都無聽過書.系甘系都搗亂.講笑.唱歌
地理.無聊-,-系度畫畫.無做工作紙-0-
lunch..bb買野比我食.要落禮堂..但系Miss洪比我落去視藝室食
之後就繼續同hiuting畫遮
中文x2..做工作紙..之後自己做工作紙.訓著左
放學..同bb一齊搭車翻屋企.
翻到去..bb煮面比我&洗佬食..
跟住...訓左1陣.
6點幾bb沖涼..之後洗碗..7點搭車出大墟
距同家姐去食飯..我就翻屋企啦.
10點半..bb食完飯.我就出去穩距啦^^ 去飯後甜品食糖水
食完就去陳漢記買粥&腸粉比阿哥食.
11點半..bb送我翻屋企..之後距dad離接距..
好開心
5/7
一齊翻學..
中文x2.要作小說..bb朝早幫我作左好多.(唔該曬^0^)
數學又系唔聽書..又無lala系都唱歌-,-
科學x2...阿sir無罰我.自己一直企系都..周圍走,行離行去.
系甘講野..由第1行坐到去最後1行..好好玩
Lunch..落去視藝室畫畫..
英文x2。睇書睇左1陣就一直訓覺..訓到放學.
徐雪燕好煩...捉番我同yoyo番班房,
放學返家
之後接bb放琴,去m記食野
行大中
返家
|