今朝..自己翻學..見到阿C..so happy呢^^
翻到去.2個班主任都無翻...電腦..講選電腦課D野.講到我想揀電腦添><
2堂視藝..何穎旋離代課..系度串距嘴..aiiK比距拉出去罰企..吹風..
見到距比我地7分.- -算好啦..吵到甘都7分/_\.第2堂.上電腦....英文.系度折星星.好靚.!數學..好認真.'
數學課落堂..我羅左支強生Baby既野..-_- 唧左去簡俊明個頭度..笑到我坐系地度
之後距用紙巾摸..又整離我度..距去洗完頭翻離..勁搞笑啊^^
地理..牙sir1入離就扣2分..好似亂甘扣甘..麻鬼煩
lunch..出去.同紫紫勁凍甘系走廊度攬住T^T一齊帶頸巾..好暖呢..^0^
之後入班房食左D野..詹詹比左個草莓既蛋糕我..食下食下.又比簡俊明整..
..@_@.我落舊蛋糕出離整距..之後整D cream去距張臺度..距用紙巾摸完..
又想整D cream去我塊面..無整到.不過就整到我D頭髮.同校服../_\激死我啦..
跟住系甘同距追住離打..笑死梁梁啦..
2堂.中文..張利琴同我地真情對話- -''做工作紙.之後見我地好似好無精神甘
比我地休息5分鐘.叫我地眼訓就訓下..之後休息左10分鐘..我訓足10分鐘..都系做工作紙!!
放學..要普通話集誦..又要系禮堂企.不過好采今日.4點9就放啦..周麗英1開始今日好惡呀- -
.之後同紫紫走.好凍..好凍..我地還是抵擋唔到M記既雪糕..之後去郭仔記食野.
跟住去M記..突然見到CC..詹詹.就一齊做功課..6點半左右送CC翻屋企..
7點去姑媽度食飯...
傍晚=\ [/ 灣仔.. =灣仔.去海防果時影既, 灣仔=)^^ 翠屏頂.. 運頭.朝早6點半 朝早.6點3 朝早6點..仲開住燈/\
|