^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 43
累積人氣: 7028
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


2008-11-24 分類: 未分類

中文..Miss同我地講距既心聲..幾好笑.

科學..今日幾認真..中史都系,'

P.E打羽毛球..打到出曬汗..英文..康蓉上..唉..真系好煩

lunch..BBS當值..勁無聊.勁悶..又唔比走喔..

歷史.聽下唔聽下..好鬼眼訓..數學..小測..班主任堂..差唔多企成堂.- -

放學要普通話集誦..5點鐘放..早左啦...之後同紫紫去食野.

6點翻屋企...-V-唉...好似好耐無試過甘早翻屋企啦..

 

 

 

 

 

我的冬天沉湎在陰霾的天空下

命運就這麼莫名其妙地變著

我飾演的是別人還是自己.

還是我只是別人心中的小醜

曾經痛切心扉的傷口.

會在所有歡樂和苦痛之後痊癒嗎

孤獨的人,真的那麼可恥嗎.孤單,可以享受自由

可是,兩個人在一起.實在擺脫不了複雜.

懷念著,曾傷害我的.總是這樣反復,反復著.

也許..你是那麼討厭的..

那令我懷念的曾經,不經意地已成往事

我需要在一個很完美的狀態,想念你.

也需要在一個仰視的角度,忘記你.

不再想了,不再把悲傷持續

 

 

 



2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


2008-11-23 分類: 未分類

尼兩日都好悶啊..

尋日1成都無出過街..自己1個系屋企系甘織頸巾.

鐘ming距地打離叫我出都無出去..都唔想出.- -

晚黑出去食飯..翻到屋企,系甘比媽咪鬧..織條頸巾都話我會織比D男仔.- -

真系on9...鯰甘鬼多..!!廢是理距,就去訓覺.

今日,媽咪放假..好采有表姐系度..如果同距單獨相處..我想去死啊

..陪媽咪去行街買野..老魚.學源叫我出都唔出得.唉- -''

晚黑去姑媽屋企食飯...6點幾.簡小K打比我..傾左1陣..

突然..距用普通話講左句..{你去你媽的}..突然又停左..鯰緊距自己好似講左D粗口甘..

笑死我地啦..-v-距仲話唔好講比人知距講粗口喔..哈哈哈..!!

晚黑9點幾自己翻屋企啦^^..!



2008 年 11 月 21 日  星期五   晴天


2008-11-21 分類: 未分類

家政..miss無翻..系班房..同KK距地傳紙仔.

小息.系班房趕歷史功課.點知距唔收-_-''數學..聽書..普通話..小測..

lunch..去左5樓做D唔知乜訪問- -..英文..同紫紫傾計.

放學同aiiC.紫紫去昌運買冷..去CC屋企等距羅冷針

系去昌運既途中..見到鐘ming'距地2次..

之後岩岩買完冷..又見到距地系我地隔離- -第3次

之後叫鐘ming去買格仔餅..叫距+沙爹醬..

距真系即刻去買..果個人問距"系米+沙爹醬"

之後鐘ming望住距勁O嘴..就"茂"系到系甘笑...笑到我同紫.C肚都痛啊.

瘀到死啦..做白老鼠..之後又玩魚蛋..距又買格仔餅..距仲主動叫人+沙爹醬- -

其實根本就系無沙爹醬尼樣野既.= =唉..笑爆我地啊.!!

之後去紫紫屋企羅冷針就去大埔墟M記織頸巾啦..

第1次織啊..用左大概5分鐘學,,紫紫教我..不過1開始好多錯啊..不過我都算學得快呢..^^

1開始織成日以為自己錯曬..其實又無.= =織到好攰.7點2同紫紫翻屋企.

翻到屋企就好認真甘再織...

YO..慢慢離呢.比D心機..!!..Cc加油..! !紫紫加油.!!自己加油.!!

 



2008 年 11 月 20 日  星期四   晴天


2008-11-20 分類: 未分類

2堂中文..張利琴..問吳俊豪D普通話.古惑仔點講....王8蛋原來系粗口- -

距話距講左粗口..之後又話英文既粗口離離去去都系F字頭果個.講ed野..笑死我地

數學..我地組最高分呢..呵呵呵=)

小息..過去C班.幫aiiC罰抄左1次..中史..好認真..aii Sir都講得幾好笑呀.

講外國D娼妓..- -講到簡俊明心動..想去啦..哈哈~_~

科學..切豬心- -.好核突啊..

lunch..系班房玩....英文堂..有訓導離搜書包

放學去窩貼大王度食野..with CC.紫紫..之後隔離臺有人唔滿意D野食..

之後我同aiiC勁大聲甘串嘴..狂話D野超好食.仲講得勁誇..笑到我死死下

之後去交水費..哈哈.走果時有個人突然用普通話問路..我講..距地話我好勁呢^0^呵呵

跟住..aiC.紫紫..離我屋K..又食野..7點2走

 

[同aiiC一齊偷影噶^0^

Yo..我至愛的手勢.=)

卡卡~系我整長距噶..*

浪費- -)

 

 

 



2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


2008-11-19 分類: 未分類

今朝..自己翻學..見到阿C..so happy呢^^

翻到去.2個班主任都無翻...電腦..講選電腦課D野.講到我想揀電腦添><

2堂視藝..何穎旋離代課..系度串距嘴..aiiK比距拉出去罰企..吹風..

見到距比我地7分.- -算好啦..吵到甘都7分/_\.第2堂.上電腦....英文.系度折星星.好靚.!數學..好認真.'

數學課落堂..我羅左支強生Baby既野..-_- 唧左去簡俊明個頭度..笑到我坐系地度

之後距用紙巾摸..又整離我度..距去洗完頭翻離..勁搞笑啊^^

地理..牙sir1入離就扣2分..好似亂甘扣甘..麻鬼煩

lunch..出去.同紫紫勁凍甘系走廊度攬住T^T一齊帶頸巾..好暖呢..^0^

之後入班房食左D野..詹詹比左個草莓既蛋糕我..食下食下.又比簡俊明整..

..@_@.我落舊蛋糕出離整距..之後整D cream去距張臺度..距用紙巾摸完..

又想整D cream去我塊面..無整到.不過就整到我D頭髮.同校服../_\激死我啦..

跟住系甘同距追住離打..笑死梁梁啦..

2堂.中文..張利琴同我地真情對話- -''做工作紙.之後見我地好似好無精神甘

比我地休息5分鐘.叫我地眼訓就訓下..之後休息左10分鐘..我訓足10分鐘..都系做工作紙!!

放學..要普通話集誦..又要系禮堂企.不過好采今日.4點9就放啦..周麗英1開始今日好惡呀- -

.之後同紫紫走.好凍..好凍..我地還是抵擋唔到M記既雪糕..之後去郭仔記食野.

跟住去M記..突然見到CC..詹詹.就一齊做功課..6點半左右送CC翻屋企..

7點去姑媽度食飯...

 

 傍晚=\       [/ 灣仔.. =灣仔.去海防果時影既, 灣仔=)^^翠屏頂..  運頭.朝早6點半 朝早.6點3朝早6點..仲開住燈/\