今朝翻學見到aiiC.YOYO.梁梁...翻去早讀.miss洪唔舒服..
中文.做聆聽..科學+地理..次次1入離就扣分=,=
音樂.考<草原上>..好悶..英文x2...同hiu ting.紫紫.玩頭髮..好好笑
lunch..系班房.同梁梁傾左陣計...
數學..派小測卷,...25分..合格.yoyo好勁..30幾分..-V-
通識..做作業...遲5分鐘落堂.
放學..上天臺集誦..5點鐘放..之後同aii紫.郭紫泳搭車去大中
郭紫泳走..aii紫陪我去買冷..買左2舊,之後學左1種新既織法.
1開始好複雜 呀..aii紫識我都未識.- -真系好蠢啊.!之後都慢慢識啦.
果個人仲話我地學野學得快-_-''不過織錯1下就要重新織過啦..唉!
陪aii紫買鞋..跟住買野食..行翻屋企..
之後又系OK買雪糕食....食到差唔多最尾..aii紫食得勁狼狽^^
哈哈..一邊食一邊漏..笑死我啦...aii紫今日救左我好多條命啦/_\

^=(擋豬心..好核突系科學室偷影噶..ai sir離我無幾遠

科學室..擋緊豬心 |