^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 45
累積人氣: 7030
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


2008-12-02 分類: 未分類

今朝翻學見到梁梁..一齊翻..見到操場無曬人先記得今日早讀-口-

中文堂..miss張剪左個水母頭..距1入離.我地就偷偷地甘笑

距就話..[唉,比你地笑啦..翻離預左比你地笑啦.不過笑今日噶乍..聽日唔好笑啦..]

距仲話距好型,問我地系米都想剪<33

科學/地理.阿sir唔系度..張正欲代課..同Hiu婷.kk..梁梁玩...陳港峻好好笑啦.

之後同陳港峻玩..傾計..講鹹濕IQ題..笑話..笑到我抽筋啦^0^

lunch..唔記得左去當值.遲到.- -.果個牛展串到HI甘..唉..好唔鐘意啊

放學練普通話朗誦.練到6點..企左勁耐喔...聽日就比賽啦...

放學同紫紫走..好耐無試過甘快放學翻屋企啦^^

 

唉..今日咳得仲勁啦..系甘咳咳咳.咳到連自己都覺得煩啦.

又系甘留鼻水..鼻塞..頭先仲咳到嘔.-口-標曬眼水..真系煩

 

 



2008-12-02 分類: 未分類

吊..唉..咳到好似死狗甘..日又咳夜又咳..又流鼻水.

今朝,10點幾鐘ming打離..醒左就無訓啦..

12點出去富善...玩到1點幾去食飯..就上翠屏頂..

1上去就比3只龜"逗"...就坐左落去啦.鋤dee.吹水

差唔多4點cc..紫紫離穩我地..跟住2麟又離左..突然有3個人離左..唉..勁唔鐘意lo

5點幾翻富善玩....

呵呵呵...今日so happy呢...CC同我有幸認識到周傑倫啊

哈哈...好勁啊你....小jay jay..^^

玩到8點幾走..翻屋企



2008 年 11 月 30 日  星期日   晴天


2008-11-30 分類: 未分類

28-11-08(五)

上3堂..so good^^

放學.同aiiC.aii紫.HIu ting.2麟.冠毅.老魚過富善.

之後aii紫距地走左..我都唔知- -跟住.鐘ming離..魚蛋又落左離

就玩鋤大Dee..3點幾學源同郭紫泳離..我地就去買野食.

學源距地4點走..河馬.半獸又離左..繼續玩鋤Dee

玩到5點.距地就送我翻去,等我換衫去火車站..

就同老魚一齊坐火車.距翻屋企.我去深圳啦

 

29-11-08(六)

今日朝.9點幾起身...同表妹距地又過香港

..去筲箕灣..1點幾去左太古城食壽司.買野.

之後去沙田..又系去買衫..- -行左好耐

5點幾去上水.食吉野家

走離走去

之後又過翻深圳 - -

 



2008 年 11 月 26 日  星期三   晴天


2008-11-26 分類: 未分類

尋晚12點同阿哥睇電影..睇到1點幾..好好笑..

今朝同aiiC一齊翻學..大檢..無捉到..留書都系無^^

留1本抄1張..有D就留左10幾本..- -''

地理..aii sir話叫簡俊明寫[魚屎忽]- -笑死啦.不過好似都系無抄既

中文堂..張利琴1上堂就要我地全部企左半個鐘先坐低..系度鬧人,好恐怖

D女仔都系甘鬧. 唉. /_\..好采無比距鬧姐..

放學.系ai luke房度等紫紫留堂..系度玩數字棋...5點..紫紫放學..

就同ai luke傾左陣計..就去M記食野.

差唔多6點去到富善玩..7點半多D就同紫一齊翻屋企啦*v*



2008 年 11 月 25 日  星期二   晴天


2008-11-25 分類: 未分類

今朝翻學見到aiiC.YOYO.梁梁...翻去早讀.miss洪唔舒服..

中文.做聆聽..科學+地理..次次1入離就扣分=,=

音樂.考<草原上>..好悶..英文x2...同hiu ting.紫紫.玩頭髮..好好笑

lunch..系班房.同梁梁傾左陣計...

數學..派小測卷,...25分..合格.yoyo好勁..30幾分..-V-

通識..做作業...遲5分鐘落堂.

放學..上天臺集誦..5點鐘放..之後同aii紫.郭紫泳搭車去大中

郭紫泳走..aii紫陪我去買冷..買左2舊,之後學左1種新既織法.

1開始好複雜 呀..aii紫識我都未識.- -真系好蠢啊.!之後都慢慢識啦.

果個人仲話我地學野學得快-_-''不過織錯1下就要重新織過啦..唉!

陪aii紫買鞋..跟住買野食..行翻屋企..

之後又系OK買雪糕食....食到差唔多最尾..aii紫食得勁狼狽^^

哈哈..一邊食一邊漏..笑死我啦...aii紫今日救左我好多條命啦/_\

 

                   ^=(擋豬心..好核突系科學室偷影噶..ai sir離我無幾遠

                                           科學室..擋緊豬心