.尋晚2點鐘先系澳門翻到屋K.攰死啦..沖完涼.整下D野.3點鐘先訓..
一起身收到Hui婷既SMS..就打比啊K.一邊同啊K傾電話一邊刷牙.洗面.著衫..
好困難先單手著左件衫啊.唸住同KK一齊遲到..之後同梁梁.豬豬一齊翻學..
不過時間岩岩好.兩個都無遲到.距仲比我早到..
..小組唱歌比賽\一開始都好似有D氣氛既..不過之後D人就好似無乜野講啦..想訓覺..
有D人唱得ok好聽既...小息之後環保講坐..好悶.同花花距地玩..
跟住有個唔知.李XX既人離左...唉~牛展迷戀左尼個人啊..[悲哀]啊!..
.搞到衡衡..花花距地情緒高漲啊.哈哈..
之後距地好似羅左距既簽名啊..-.-翻去貼系床頭啊.
無去圖書館面試..都唔知做乜既.距地話系做圖書管理員..唉.ED.唔好搞我
之後我都無去到.就同梁梁.豬.走左啦..
翻屋K無幾耐.梁梁打比我.傾電話..3點幾食lunch ..No..下午茶..?!..
睇電影..睇下睇下訓著左.唉..好攰又眼訓.!~
..聽日又放假啦.....可以做D乜啊...
|