^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 35
累積人氣: 7020
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


2008-09-04 分類: 未分類

 9.3

朝早同麥琪.梁梁翻學

返學好鬼悶啊.好多人都系訓.都唔知有乜做既

12點半放學..尼3日好似已經習慣需左12點半就放學甘.

唉~

煩惱光學.麥琪同阿紫去影學生相.$35一打.好貴

之後with梁梁.麥琪.阿紫去M記買野去麥琪屋企食

睇(黑糖XXX)唔記得左個名..之後玩層層疊

好刺激..最高好似系33層啊..

5點半就翻屋企啦..



2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


2008-07-14 分類: 未分類

今日真系2e最後1日..真系last1日啦.

今日翻到課室好似有少少陌生..1個禮拜前入過去.

...勁驚訝/我羅獎.oh.我有無聽錯..比我羅獎果個都傻啦

放學同梁梁去放書...之後翻屋K..

2點鐘同梁梁煮lunch...應該.根本都系我煮啦.哈

梁梁好kai啊..系度發曬din甘..好似人地有病甘啊..

不過距本來就系甘噶啦...唔再多講

電腦都系比距獨佔左..之後我訓著左..差唔多6點距就走

Bye bye



2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


2008-07-11 分類: 未分類

 今日訓到1點幾.打比梁梁.-.-距仲未起身.距話起身打比我

本來約左一齊去麥琪屋k做暑期作業.不過打去距屋k無人聽.手機又系

2點幾梁梁起左身就叫距陪我去大家樂食野啦..

到左新達.點知等左梁梁半粒鐘..本來有D唔耐煩.不過見到距離又系度笑..

.系大家樂食完野坐系度飲野..傾計..

梁梁同我講..牛展話阿紫食左塊牛肉同距say  sorry..好搞笑

突然麥琪call我.唉~原來距出去遊水唔記得帶鎖匙.翻到屋K先知.又翻轉頭去遊水

暈啦..距成日都甘大頭蝦噶.出街成日唔記得帶ED甘重要既野.

就叫距去大家樂穩我地.傾左一陣..就去後樓梯啦

一齊傾計..6點半走.不過麥琪屋K仲系無人..梁梁去買野飲比距家姐.

麥琪就陪我去買野.之後就叫距去大中穩吖K.

甘樣起碼都有人陪.距又無地方去..無洗一個人啦.!之後就走啦.



2008-07-11 分類: 未分類

..............



2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


個camp玩得爆開心啊! 分類: 未分類

 7-7-2008

朝早要翻學.又系聽果D講座..放學就同梁梁.蕭豬.貝多芬.衡衡去大家樂食野

1點9開始出發啦.一去到就系所有女仔1間屋.有4間房.揀左房.1開門入去就揀床啦.好吵.

[我.梁梁.蕭豬.yoyo .bee.伽莉]1間房

6個人5張床.我同蕭豬.梁梁.3個一齊訓兩張床.有3個鐘既自由活動.我地無出去.

將個冷氣開到最大.全部訓覺..差唔多食飯先起身.晚黑系阿luke搞既活動.10翻房,輪流衝涼

12點搞''店''曬同豬.梁梁去還洗頭水比D男仔.距地4個就1間屋.全部獨佔曬啊.真系好

距地系度鋤dee.我地玩埋一份.玩左好多野.打交.我同兒唔知點解會整爛左個廁所板.笑爆啊

3點食零食.我地話系食早餐.4點出去行,就話去晨運-.-''4點幾翻房.我同豬.梁梁一間房訓著左

D男仔見到就去訓另外一間啦..

8-7-2008

7點幾翻自己房.yoyo距地已經起左身話去食早餐.不過我地3個訓覺.訓到11點9先起身去食lunch.最遲我地

12點幾打比麥琪念住問距歌唱比賽點....輸左啊.好唔公平.點解系支咪有問題都唔比重唱

之後系D定向活動.[尋寶].行到我地身水身汗.有D人比蚊咬.我地同yoyo交流答案啊

跟住就去唱k.一開始只系我地尼班女仔同阿luke.之後就好多其他學校D男仔離.

有個男仔唱歌好勁.好搞氣氛.到後面我同戴伽莉唱[自欺欺人].我唱女.距唱男.不過我唱完女既.下面果D男仔就唱男既

搞到伽莉好似無唱甘..晚黑BBQ.勁好玩.落好大雨.用D台布檔住.不過我地都系淋濕左啊.

10點幾翻去沖涼.之後去啊Luke度玩.比豬同yoyo拉入啊luke房度.1入去就關燈.要姦我.我以為後面系床

個頭撞去牆度.只手撞去台角.即刻黑左.仲左.勁痛.D是手指都麻痺曬

等豬沖完涼去男仔度.一齊玩牌.玩+1-1.洋洋反應最慢啊..7級豬.貝多芬輸左.要跳扭腰舞.笑爆啊

系廳度玩耍盲公..走離走去.3點同洋洋.星星去買水.翻離就食杯面.又打交.

我同豬.洋洋.貝多芬1隊.梁梁.衡衡.星星1隊.4對3.對打.玩到攰又玩鋤dee.玩nds.個個都唔比訓啊

5點去睇日出.不過有烏雲.無得睇.如果好天既話..一定好靚啊..兩晚都睇唔到啊.唉

入翻房玩.關燈玩枕頭大戰..床單.枕頭.床墊.被.被單.全部成為我地既武器啊.!!打交.大戰.貝多芬既大風車笑死我地啊

個個都羅被系後面粒住人地個頭.然後全部狂打..din曬啊.個個都發din.6點幾左右就全部洗頭

9-7-2008

差唔多7點幾同梁梁.豬去canteen羅翻D遮翻去自己房.換衫去穩D男仔去食早餐.

全部無訓過.食完早餐都無走.全部趴系canteen張臺度訓覺.真系訓著左差唔多半粒鐘比蕭豬叫我我同梁梁

[最後任務]..我地7個系最無精神既.死下死下甘.企系度都想訓.之後執野去食lunch就走啦

1上車就訓著,到左yoyo叫我起身.派暑期作業.成績.....+埋D衫.好重

翻度屋k個個都勁早就訓啦..

 

今次大家都玩得好開心.

覺得系果度好多自由啊

有好多樂趣.