7-7-2008
朝早要翻學.又系聽果D講座..放學就同梁梁.蕭豬.貝多芬.衡衡去大家樂食野
1點9開始出發啦.一去到就系所有女仔1間屋.有4間房.揀左房.1開門入去就揀床啦.好吵.
[我.梁梁.蕭豬.yoyo .bee.伽莉]1間房
6個人5張床.我同蕭豬.梁梁.3個一齊訓兩張床.有3個鐘既自由活動.我地無出去.
將個冷氣開到最大.全部訓覺..差唔多食飯先起身.晚黑系阿luke搞既活動.10翻房,輪流衝涼
12點搞''店''曬同豬.梁梁去還洗頭水比D男仔.距地4個就1間屋.全部獨佔曬啊.真系好
距地系度鋤dee.我地玩埋一份.玩左好多野.打交.我同兒唔知點解會整爛左個廁所板.笑爆啊
3點食零食.我地話系食早餐.4點出去行,就話去晨運-.-''4點幾翻房.我同豬.梁梁一間房訓著左
D男仔見到就去訓另外一間啦..
8-7-2008
7點幾翻自己房.yoyo距地已經起左身話去食早餐.不過我地3個訓覺.訓到11點9先起身去食lunch.最遲我地
12點幾打比麥琪念住問距歌唱比賽點....輸左啊.好唔公平.點解系支咪有問題都唔比重唱
之後系D定向活動.[尋寶].行到我地身水身汗.有D人比蚊咬.我地同yoyo交流答案啊
跟住就去唱k.一開始只系我地尼班女仔同阿luke.之後就好多其他學校D男仔離.
有個男仔唱歌好勁.好搞氣氛.到後面我同戴伽莉唱[自欺欺人].我唱女.距唱男.不過我唱完女既.下面果D男仔就唱男既
搞到伽莉好似無唱甘..晚黑BBQ.勁好玩.落好大雨.用D台布檔住.不過我地都系淋濕左啊.
10點幾翻去沖涼.之後去啊Luke度玩.比豬同yoyo拉入啊luke房度.1入去就關燈.要姦我.我以為後面系床
個頭撞去牆度.只手撞去台角.即刻黑左.仲左.勁痛.D是手指都麻痺曬
等豬沖完涼去男仔度.一齊玩牌.玩+1-1.洋洋反應最慢啊..7級豬.貝多芬輸左.要跳扭腰舞.笑爆啊
系廳度玩耍盲公..走離走去.3點同洋洋.星星去買水.翻離就食杯面.又打交.
我同豬.洋洋.貝多芬1隊.梁梁.衡衡.星星1隊.4對3.對打.玩到攰又玩鋤dee.玩nds.個個都唔比訓啊
5點去睇日出.不過有烏雲.無得睇.如果好天既話..一定好靚啊..兩晚都睇唔到啊.唉
入翻房玩.關燈玩枕頭大戰..床單.枕頭.床墊.被.被單.全部成為我地既武器啊.!!打交.大戰.貝多芬既大風車笑死我地啊
個個都羅被系後面粒住人地個頭.然後全部狂打..din曬啊.個個都發din.6點幾左右就全部洗頭
9-7-2008
差唔多7點幾同梁梁.豬去canteen羅翻D遮翻去自己房.換衫去穩D男仔去食早餐.
全部無訓過.食完早餐都無走.全部趴系canteen張臺度訓覺.真系訓著左差唔多半粒鐘比蕭豬叫我我同梁梁
[最後任務]..我地7個系最無精神既.死下死下甘.企系度都想訓.之後執野去食lunch就走啦
1上車就訓著,到左yoyo叫我起身.派暑期作業.成績.....+埋D衫.好重
翻度屋k個個都勁早就訓啦..
今次大家都玩得好開心.
覺得系果度好多自由啊
有好多樂趣. |