今日hiu ting無翻學啊..好唔開心呢/_\
中文堂作文.唔夠時間作.仲要計小測既分.><
世史系度訓覺.好采miss睇唔到..唔洗罰企*0*
科學X2..同KK系甘系度玩-V-,,笑死我啦.搞到阿sir好嬲成日望住
lunch過E班玩1陣..
英文X2...前所未有既認真啊.aii紫都系..嘻嘻.系好既開始..要認真讀書
放學..yoyo話梁梁想去我屋企..但系我要出大中.所以無去到..下星期1先啦..^^
同aii紫翻屋企換衫.羅錢..再去aii紫屋企換衫+羅錢...就出大中啦
買野= =''2個都山窮水盡啊 7點翻到屋企 |