死肥豬~80day啦!!^^
朝早,落雨.bb系獅子會球場等我.叫我帶遮,我又唔撐.嘻
考中文;;後面Ok..前面一般般.
通識;;覺得ok難..又出pe果D野..前面做得慢,後面無時間做.
勁趕..靜翻最後4分鐘先知後面仲有1篇野...勁趕>.<
考完.要考英文oral...hiuting唔見左銀包..最後穩翻,
有D人,,自己心知肚明啦..扮曬野..
哈哈~第一篇..真系好采..miss話講得好^.^
hiuting等埋我放學.同埋08去運臨穩kk坐左1陣.就去津津食野
見到雯婷/soso/詹詹距地..不過距地就走啦.
之後3點翻屋企..無翻學校
玩電腦..聽歌...整野整左3個鐘..勁眼訓
bb放學打離傾電話^^
晚黑阿哥買野比我食 |