31-07-09(補)
又翻左10幾20日工.不停地做做做.終於放到1日了
訓到差唔多12點.但都唔足夠..之後出街.出去整埋D野去旺角
睇戲..本來同果位好好好好好朋友去的..但距通宵完,就下次啦
想睇2點.但趕唔到.就睇4點啦.去朗豪坊食野.食完去行街買野
睇戲.睇左<<醉爆新郎團>>好好笑.好好笑.哈哈哈.
睇到6點再去行左陣..7點我們回家
8點幾同屋企人去珊瑚堡食飯....食完回家
28-07-09(補)
翻工,唉.成日朝早都落雨架./_\
做野,做野,做野.
晚黑9點就收工啦
搭車走.梁梁系車站度等我收工
之後去坐...唉唉唉唉唉......差唔多11點回家
翻到屋企,又出去M記坐左陣.12點回家
27-07-09(補)
翻工.等車突然好大雨
收工.回家
9點幾訓左覺
26-07-09(補)
2點幾訓..8點比人打離嘈.話到左/_\.馬上起身.
以最快既速度出去.去太和大家樂穩人.之後去太和M記食早餐
感謝這人神甘早就系紅磡離...就系度傾計.傾計.
之後慢慢行路..我翻遲1個鐘.
11點幾送我搭車翻工..再見.哈....翻到去就已經爆多人啊.
晚黑10點收工..搭小巴翻大墟..之後同人去食糖水.差唔多12點回家
25-07-09(補)
好夜先訓.唔記得搞鬧鐘.訓到10點先起身._.
3個一齊搭bus,翻工.一齊遲到.
好多人..真系頂啊..下晝.切檸檬.1刀切落只手度..真系PK啦..個水泡又比我鏟到甩皮...ok深/_\
之後收6點幾..馬上出旺角
久違的你...好耐無見..行街..飲野.傾計.真系傾翻好多以前既野啊,
行街..買野11點半..自己搭車回家了....
梁梁.謝謝你的關心.>3<