29-06-09(補)
Last day啦~甘就1年.真系過得好快
朝早bb系樓下等我.同距去海星食早餐
翻學.羅成績表+選課表..之後系度玩..影相
11點去津津陪hiuting/kk食野.yoyo同梁梁回家
之後買好多野食翻學校..同kk+hiuting3個系班房傾計.食野.寫野
我地幾個懷念好多野.我地每個之間都發生過好多野.
但到最後.我們仍是最好..
2點幾走..翻屋企換3.3點幾同fd唱K..唱到7點..就行翻屋企
之後無翻到屋企,去坐..傾計..唉.真的好久不見.10點幾就送我翻屋企

|