19-9-09(補)
翻工..超級熱,超級熱既天氣
我要早收,哈,..收5點..梁梁系小巴站等我
之後回我家.我沖涼,整野.睇我們這一家
6點半出去,去太和行左陣,睇書睇書..差唔多7點幾梁梁走,我去粉領
之後去沙田,行街.終於買左本書.哈
周圍行..度度都好鬼死多人食野.排曬隊.就行city'super..
行去1田.無印買野.9點幾就系無印隔離既<紅螞蟻>度eat dinner啦.去食蟻.哈
不過OK好食10點幾食完就周圍慢慢行.差唔多11點搭bus回家啦..
19-9-09
健明。生日快樂
18-9-09(補)
翻學.翻班房.數學.又小測.fuxk~
地理X2;畫圖
英文;miss無翻.good.系度做歷史筆記
......
之後梁梁離.5點幾走.同距去還書.之後一齊回家
整野.8點出去太和行下.去睇書.之後去食野.9點幾走行我地過條路.哈
當散步啦.之後回家,再出去姑媽度.11點再翻屋企
條路好黑><
.翻學with梁梁
數學;小測.聽日又測-,-
地理.訓著左1陣,
英文x2;其實覺得幾悶下.
Lunch..同梁梁落去買野.有人請飲野.哈
同建明.梁梁系班房玩..請計.miss青又入離傾計
通識x2;幾好玩,幾好笑.
放學,整壁報.同雯婷.K.soso系度玩.4點幾走.
同manting.soso去M記.食下野,傾計.玩.好好笑.6點回家
晚上出去食飯
(=K唔好介意.哈哈.無事嘛你?''
6點幾唔願起身去食早餐.繼續訓.
同梁梁翻學.
成日都好眼訓,但都無訓過,通識堂,同K,雯婷距地傳紙仔,好好笑
堂堂都好認真甘上.哈但就系無乜精神
放學.
同梁梁.哥拉.雯婷距地整壁報,之後回家
尼位人兄好得意.哈我愛雯婷呢
soso&雯婷.好搞笑啊距地with梁梁^^