終於很難得的放了一日假.
連續翻了13日工..真的筋疲力盡了
尋晚睇電影睇到2點訓..今朝訓到9點幾已經起左身
媽咪唔舒服.系屋企..
11點同媽咪去美心皇宮..請媽咪飲茶.系度傾計.
1點幾去百佳買野..買左我好想飲既椰青..翻屋企開
好好飲^^之後一直玩電腦...
5點同媽咪出去.距去買送.我去穩人.但系之後無穩到.翻屋企
你想要的 我卻不能夠給你我全部 我能給的 卻又不是你想要擁有的
12-06-09(補)
訓到好遲先起身..
翻工..
一樣..好無精神.
晚黑收9點.之後食飯.執埋D野先收工
10點等bus..翻到大墟.穩bb
同距一齊去穩距媽咪.細佬距地.之後一齊去食野.
11點多Dbb就送我翻屋企先啦.
距就回家.晚黑同梁梁傾電話..
出糧...比左500大元daddy
唉.真的累的很