8-07-09(補)
翻工....
勁多人,勁多人,勁多人/__\
3點食lunch.食完就幫收整野..出曬汗.勁快..5點,老闆娘出去.
哥哥離,勁正,距特登開車出大墟買報紙雜誌翻離睇,仲又薯片同百力枝
邊食邊睇邊做>0<
晚黑收9點..搭車翻去..接bb收工.差唔多到10點半..
之後bb話去食野..去食甜品^^ 一齊食情迷朱古力.真系正
bb食面..一齊食雞翼.v_v 仲有個朱古力既野bb好似話好好味,我就話mango好味.
所以今日收工,bb話要去食..所以要去試埋距啦.
11點多D就走,本來bb送我翻屋企.但系距同媽咪一齊走,就送左我1陣啦.
距上左車我就回家了 |