神早起身做功課..個人都未有精神
走出個廳度趴系張臺度訓.
唉.媽咪煮左粉.食左10年唔食一次既早餐*3*
翻學..勁多問卷..
數學;;阿sir講書.講講下用全英文去講.我地靜曬
講講下用全普通話去講.一邊講一邊個個勁笑.笑死我地啦
地理x2;;呂惠芬無翻..兩堂自修,睇左3份報紙.整書.hea到落堂
小息.睇書.做英文. 英文;;做newspaper cutting..勁煩.KK羅野離嚇我
中文x2.做聆聽.訓著左,比Miss叫左兩次.哈~對卷.miss玩野.罰企.全班勁有氣氛.
lunch.同miss chan chan一齊食.
救命..雅彬同學,簡俊明,黎子健你地實在太搞笑啦.雅彬同miss講話想自殺
簡俊明話去旅遊帶沙灘褲去得唔得.miss坐左好耐.一齊傾計.笑到miss食餐飯都辛苦
歷史 miss無翻.又系自修,做作業..傾計.訓左陣
放學.等梁梁.同距去銀行.買蛋撻翻屋企食..去買冰皮..5點一齊回家食粥
7點幾出去.行去元州仔個海邊度坐..吹海風.傾計..
坐到9點3.見到牛屎塔開燈,好令^^..
之後走,系馬路度玩水.-_- 去大墟食少少野.10點幾回家
朋友..Be happy啦=)你同我講過架

某人的摯愛 |