02-08-09(補)
起身,翻工.
唉..翻工都日日翻到勁唔開心
晚黑11點回家
加加埋埋part time都翻左就4個月啦
越翻越唔開心.人與人之間真系複習
真系唔只靜系做野甘簡單..死做爛做都系甘
吊拿星..一個二個都好似新離既甘
乜撚野都問我..老闆娘唔系度就2個系出面坐,飲野,傾計
入面大撚把野做都唔撚做.乜都走離問我托咩
乜都唔知就米撚做啦..系度扮撚曬野甘
次次都系甘.食飯又你食先.坐又你坐先.
叫你翻離歎咩.
日日翻工都要受人D氣..幾難聽既野都聽過
仲要顧慮人地既開心..有幾嬲都靜系可以忍
唉..近日既生活簡直令我崩潰了 |