21-07-09(補)
翻工..唉..都系甘啦
下晝..系廚房比D滾既熟油但到只手>33<勁痛.起左個大泡泡
收5點..去BBQ.with.KK/梁梁/蕭豬/洋/gag星/花花/蔥蔥..距地(仲有既><)
6點開心透爐..D人個個都無動於衷..之後馬仔離穩我,就叫距幫手
距好好.幫我地透好.燒燒下.唔開心..唉..好唔知點甘..hiuting/08又離左1陣
雪兒又離左玩..10點系度鋤dee.10點4走.搭bus走..翻到大墟..梁梁同我去ok買啤酒
之後幫哥哥買m記.落翻屋企比距就出去..11點落雨仔..同梁梁去紅橋坐左陣,等人
;梁梁1路行1路飲..等完人11點幾就送梁梁到新街市啦..
就上街市平臺坐...傾計..飲酒.救命...真系借酒消愁愁更愁..好唔開心啊..MMMMM...你救下我啦
你真系教識左我好多野..都多謝你去比意見我..
1點半..送我翻屋企....翻到屋企..沖涼,訓覺.. |