2009-06-19(補)
朝早6點半起身,出去同bb食早餐.7點去到M記門口.bb已經等緊我啦
之後去某1餐廳度食早餐.你你你,我我我...哈..好開心.
7點50分送bb去馬會果邊個車站度搭車車..>3<距去臺灣玩呀!!啊啊啊.
陪左距1陣.我就翻學啦.勁趕..但系遲到了.又收埋手機.
上D堂.對完卷之後幾輕鬆..
歷史82/100 通識76/100 PTH-57.5/100 視藝18.5/30
算系甘啦..lunch比徐雪燕帶落去罰企with梁梁/hiuting/yoyo
放學翻屋企換3.同yoyo去大尾..梁梁同蕭豬去左先.
去到.距地穩野做..之後yoyo又同其他人走先.
我就同梁梁/蕭豬去食野.傾計.差唔多6點幾.去左個沙灘度玩.
捉蟹.系度玩.吹風.系度跑,好好笑.哈哈...7點搭車走..
7點幾到大墟同梁梁行左1陣.傾計.8點3回家

同下
兩個勁殘忍甘整死只蟹-殺蟹兇手
豬
(蛋撻背後的小女人^^

殺完蟹.比我發現.想逃走

|