今日自己翻學.
電腦;;叫希文教我數學..視藝.畫扇.
英文;;做作文改正..好乖^^
數學;;講作業..教新野..我系甘[[扇]]距地,我地個個系度笑
地理..聽1D唔聽1D..
Lunch..同Hiuting/梁梁/kk距地玩..hiuting好鹹濕..嘻嘻嘻=0=
同朱sir講下野.
中文x2;;;閱讀測驗..勁眼訓.好多無做..之後讀1篇微型小說比我地聽
miss張讀得好好笑..跟住教書..
放學;;補數學..3A過D補習既人超煩啊..嘈到不得了-0-
補完就同梁梁去津津食野.傾計..之後bb離穩我.又食野.
食完一齊送梁梁翻屋企.就去獅子會..
我系度做功課..bb系度睇書......^_^好開心
之後落好大雨.距dad接距走...比遮我.. |