^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 10
累積人氣: 6995
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


2009-05-24 分類: 未分類

23/5(補)

朝早同bb一齊食早餐>>送我搭車翻工.好大雨

落雨.無乜野做.收4點>>翻到大墟5點>>穩左bb一陣

>翻屋企.玩電腦.7點半訓覺>訓到9點幾起身食飯

 

24/5 TODAY 2個月啦^^

訓到9點半叫bb起身..距未起身有訓到10點-,-

好耐無訓到甘晏啦!.

之後自己翻工..都系好大雨!

收工收5點.去大墟穩媽咪..6點幾同埋dad距地一齊食飯

8點自己翻屋企先



2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


2009-05-22 分類: 未分類

21/5

中文X2講書..數學.聽書

中史.唉~收書/_\   科學x2;;上實驗室.好乖^^

lunch系班房玩.英文X2 唔記得做左咩.

放學with梁梁/蕭豬睇蛙艇..之後等bb放學.去津津食野

yoyo離穩我.5點幾走.bb去學琴.with yoyo新街市買野

翻屋企換3.去接bb..去m記坐.搭車翻大墟.送Bb搭車翻屋企

 

22/5

今日早左D出門口.同bb飛的翻學校.好早翻到去

家政x2.整得好差,電腦.做功課

歷史做功課,數學.做功課.普通話做功課.

.lunch系班房做作業.

英文x2..睇報紙..比hiuting搞到訓唔到

放學補習.之後同梁梁/hiuting系視藝室畫畫.梁梁走先

畫到6點幾.去禮堂1陣..

之後走..去到大墟bb離穩我。就去獅子會.

8點幾翻屋企



2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-20 分類: 未分類

今日自己翻學.

電腦;;叫希文教我數學..視藝.畫扇.

英文;;做作文改正..好乖^^

數學;;講作業..教新野..我系甘[[扇]]距地,我地個個系度笑

地理..聽1D唔聽1D..

Lunch..同Hiuting/梁梁/kk距地玩..hiuting好鹹濕..嘻嘻嘻=0=

同朱sir講下野.

中文x2;;;閱讀測驗..勁眼訓.好多無做..之後讀1篇微型小說比我地聽

miss張讀得好好笑..跟住教書..

放學;;補數學..3A過D補習既人超煩啊..嘈到不得了-0-

補完就同梁梁去津津食野.傾計..之後bb離穩我.又食野.

食完一齊送梁梁翻屋企.就去獅子會..

我系度做功課..bb系度睇書......^_^好開心

之後落好大雨.距dad接距走...比遮我..



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 分類: 未分類

翻學.

中文;;差唔多全部講課外野.好好笑

科學+地理;;聽下書唔聽下書甘

小息個個系甘系度唱歌..

音樂;;考試.

英文x2;;都ok認真啦

lunch幫miss搬野上去.系甘系甘玩..同kk/梁梁/hiuting.

hiuting整到我訓系塊地度.笑到我起唔到身..又整yoyo坐系地度

數學;;聽書...通識;;做問卷+做作業..到最未認唔住訓左1陣,,

放學..去家政室整曲奇.米撚提.整離都無9用

同梁梁一齊行..翻左屋企去死



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: