今朝自己翻學.去到運頭同梁梁/yoyo距地
英文聆聽唔識.音樂唔識.科學唔識-.-科學有好多人訓覺
放學.本來用Yoyo一齊.但系放左距飛機.>3<嘻嘻.sor
唔知bb今日翻10點9..距放學打比我之後就同左bb一齊啦^^
之後bb同我去陳漢記食野.我食距唔食.成個小朋友甘
之後去新街市.到Bb食野.真系煩喔.同我鬥嘴.哼.不過鬥得好開心.好好笑^^.yoyo打離.唉.聽日錫翻下
食完野同bb去匯豐入數.再出去轉賬.30都轉到.笑死!
2點去獅子會.bb好認真甘溫書.一邊玩一邊溫書.
= =坐系隔離都系度傳紙仔..又去買野比我飲..bb又穩D書比我睇.
之後我地系度搶對方野.搶曬我D錢.我搶距個護照.笑到我地肚都痛
差唔多8點陪bb去買飯.距D錢系曬我度.我要距問我借錢.哈哈.兩個狂系度玩
買完陪距的呢個daddy離.系甘系度玩..daddy接左距我就走啦 |