翻學,同梁梁..
通識.miss陳陳好似唔開心
小測.勁.有3分..因為上次得0分-_-v
小息做數學作業,背英文
英文.test...對grmmar
中文.講書..數學..訓著左3個字.落堂
lunch同kk.啊bee..梁梁傾計>3<
地理.miss唔舒服..自修.勁正
放學..去銀行.之後回家.表妹發燒.
同距去睇醫生.6點幾回家
翻學.with梁梁.早讀..
中文.listening.訓著左.
歷史;認真的聽書..數學;又系這數學.明小小甘啦...小息,睇書
英文x3.help..勁難挨啊..
Lunch..無食野.系度睇書.副校離- -''.唉.對果個miss無意見
之後落禮堂.同希man sir系度玩..so good
通識.最愛的miss陳陳上..實在太好笑
上天臺聽講座.果個社工講野講到勁爆悶啊.拖勁耐先放學.
放學.同梁梁走.去銀行.跟住一齊回家換3..yoyo到樓下就去大中
行......見到丁棋峰距地.yoyo走左.同梁梁去買書.之後翻屋企
翻學with梁梁...頂啊..!勁重既書.
英文x2;做Grmmar..之後又grmmar小測
數學x2.好努力去聽,但都聽唔明,明D唔明D甘,唉.勁無心機啊.比yoyo個騷擾住啦.哈
lunch.同miss傾計..them.自己坐埋一邊做作業,睇書.D人落曬禮堂.
之後訓著左3,4個字
音樂;都系甘
中文x2;唉又要作文,完全系無心機去作啊.放棄左.唔寫
回家作.好大雨,好大雨.
放學留堂.做作業.留左一個鐘,之後穩K..同非人類講笑
又翻班房..5點走.飛的回家