29-11-09(補)
訓下醒下訓下醒下.到11點幾起身.食D野.之後上網睇下野,鋤dee
到差唔多3點幾with.某人.出去.搭地鐵搭傻左,本來去中環又無去,
去左銅鑼灣.上去美容院穩個低B仔.系度玩..6點去深水埗.買電腦.買野.
之後去機鋪1陣,9點再去九龍,.10點搭bus去粉領..11點.
好彩趕到有pizza hurt外賣.如果唔系真系要食M記><
買上樓食..好累...12點搭的士回家...^^
Dear WinG
Happy birthDay
開開心心
朝早上3堂.地理x2,想訓都訓唔著
放學.翻屋企.之後同wing wing去珊瑚堡食Lunch
唔想翻學.無翻,3點距去打機,我就回家,好好地訓覺
晚黑.同daddy 媽咪出去食飯
唉.尼幾日都系甘啦.
翻學翻學.
lunch上BBS當值..
之後2堂地理.訓覺.訓完就整野.5點幾走
去行,買野.
為失去的$$默哀
放假..
7點幾起身,整野.8點幾出去粉領,同某人去食早餐
9點4去搭bus,送距去青衣翻工,去到就同埋距一齊翻工- -
其實好似乜都唔洗做甘.我地系度睇雜誌,打機.走離走去.
系度聽歌.1點鐘出去食lunch..食完坐左陣2點又翻去
距要出去,我就系度訓覺,睇片,3點幾走,搭架車出大埔..
之後去又一城.睇戲..<魔幻聖誕頌3D> 都幾好睇既.好多小朋友睇.好好笑
8點回家.食飯,,好凍