祝.生日快樂..=)
好凍好凍好凍.琴晚差唔多1點訓.但系都成晚醒,
朝早起身就咳.唉,失敗...
通識x2..分組,幾好玩,哈哈
歷史.小測,無溫過書-_-
英文,個個分到1組組.全部系都狂溫數學.我同雪兒勁認真學.得幾丁友聽英文
中文.系都溫數學.
數學;測驗
lunch.同kk soso.yoyo.manting一齊玩.之後落去考朗讀
地理x2..聽1堂,訓1堂.
放學希文教我數學.教左1陣又上5樓,miss leung leung幫我補考.
考完同蕭豬.肥仔一齊走..死肥仔,死系同我頂嘴.蕭豬系中間.哈哈.之後
回家.換3,.去昌運,買野.溫fd..行左1陣就回家啦
|