數學.啊sir無翻..小測,測完訓
地理,聽距發up風
英文x2..聽書.之後小測
lunch.又系度玩鞋,笑死我地,肥仔勁追住人.
之後又系度睇踢波
通識x2.小測.7/10 都唔記得左有小測,之後聽書
放學同梁梁.哥拉.肥仔距地去買野.行到去大墟.買完就飛的翻學校
好唔想起身甘起左身.
英文;真系好唔想上
中文;企系度.帶住頂帽系度勁走離走去.哈
lunch..上BBS.
地理x2...訓到差唔多放學....
翻屋企.好凍啊....
晚黑同dad.mum一家打邊爐
超級凍既一日.
有4件冷衫
3堂英文,想死
Lunch..系度玩KK著過既公仔拖鞋,肥仔羅離勁整人,
笑死我地,又走去廁所避...之後個個系度睇波.
個個系度叫囂..丁棋峰講野笑爆肚..
通識.終於有合格啦.....39/50
最後1堂,幫班房執野....放學陪manting.哥C拉去買冷.買完回家.
好凍..飯都唔想食,
對住她.總覺得很尷尬.唉.
還是早早地出去啦.8點起身.
差唔多9點出去太和接個仁兄.之後行去8號餐廳,
享受一個早餐,系度打機..差唔多10點幾75K>大尾督
行上堤壩.好舒服.好凍,行..朝早好似有唔同既感覺.^^
12點翻工
晚黑落雨.11點先走..超級凍