| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| 2010-05-23 |
分類: 未分類 |
22-5-10(六)
系表妹度過夜,早上11點既翻屋企沖左個靚涼
12點既同表妹去旺角教會,買野食.5點既走
搭地鐵翻大埔.6點半等齊人.齊齊去打邊爐,補慶祝魚子生日
魚子/梁梁/soso/雯婷/蔚宜/bee/吖詹
講左好多好笑野,最後1人1支可樂,鬥大聲整D氣.笑死
10走,行左1陣,之後去許留山,差唔多11點,無食野我就翻屋企啦
23-5-10(today)
正,已經好耐好耐無試過甘正甘訓教啦,
訓到10點,成年既以離無翻工之後第一次陪媽咪
11點同媽咪去美心飲茶,傾計
12點陪距行去廣福.之後再翻大埔.2點去m記,飲野,我就食粟米- -
病左第五日啦..仲病緊
之後媽咪去買送,我回家..4點出去.買野,之後去買蛋糕
今晚,媽咪煮野食,預早慶祝我家的daddy生日^^ 嘻嘻
跟住等爸爸翻離食飯啦
|
2010 年 5 月 21 日 星期五  |
| 2010-05-21 |
分類: 未分類 |
><好似又好耐無打lu
尋日翻學,好似都無乜精神,
好多人去左珠三角,上D堂都既輕鬆
中午去bbs傾計,之後
通識x2.3班一齊去217睇電影.<表姐,你好野>
放學,with梁梁,蔚宜距地翻班房等雯婷/soso
5點比人趕走,之後5點既回家...
今日7點起身,去粉嶺,見久違了的人.
下午煮粉食,之後去表妹度啦^^ |
2010 年 5 月 16 日 星期日  |
| 2010-05-16 |
分類: 未分類 |
Dear Rachel-生日快樂=)
14-5-109(補)
放學.with 雯婷/soso/梁梁/蔚宜/哥拉距去去禮堂
好想睇人地表演,but好掃興
之後一齊去任愛堂做義工
做完去津津.之後去大快活,一直傾計.傾到8點
同蔚宜一齊走,去太和穩媽咪食飯
之後回家
15-5-10(今日)
7點起身去粉嶺等bb收工,之後翻屋企食早餐.
10點鐘走,翻大埔穩莉思,飛的去大元,彩排
12點翻屋企換3再翻去.食M記,D男仔成箱箱買翻離,10既20個餐
2點幫手攤位..安排我去整爆穀同埋棉花糖既攤位.
偷偷地羅比隔離billy食..哈哈,比距地話我離系幫手食野既
之後我地學校攤位幫手,攰到死,講到口水幹d啊婆都系甘既- -
4點既收擋.之後執野.5點同莉思去買野
6點回家..8點出去同daddy 媽咪去元氣食壽司.10點翻屋企啦 |
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
| 2010-05-10 |
分類: 未分類 |
9-5-10(補)
媽媽節快樂=)
朝早8點.bb收工翻到離,系聯和墟等距收工.
之後距同距媽媽整D野,之後去飲茶,3條友.
跟住去商場行左1陣,買左盒白鳳丸同埋燕窩比媽咪^^
之後5點翻屋企,
晚黑同屋企人距地去東江雞食晚飯.表姐送左2支花比我媽咪
9點回家.落雨呀-0-
晚黑11點幾訓教 |
2010 年 5 月 5 日 星期三  |
| 2010-05-05 |
分類: 未分類 |
通識x2,聽書.
歷史;聽書,救命,miss話考試要做2條論述題,而且都唔夠時間啦
英文;中文;數學都系甘啦.
lunch.一邊食野一邊做功課,之後上BBS
地理x2;最後好左,無訓過教,做筆記,不過要寫好多野,miss又話,考試都要寫2條論述題
-,-連地理都甘.help
放學同梁梁/花花/啊魚/billy去DJ.去到2樓.同fish/梁梁玩輪椅人士
勁好笑,買野食上去食,錄野
笑到死左,個個,要趕我地出去笑先錄到>.<
6點鐘回家,7點去粉嶺
9點幾with bb食飯^^ |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 67 | »
|