^蚊蚊蚊.蚊^~
welcome to my blog=) 過度迷戀.!`
manman_1014
暱稱: aiii蚊^
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-30
2010-10-18
2010-09-26
2010-09-19
2010-09-15
文章分類
全部 (331)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 331
留言總數: 194
今日人氣: 46
累積人氣: 7031
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


2010-01-20 分類: 未分類

 

 

久違了的日誌.

最近好都系甘,日日都系甘過,開心既,完全唔多

上英文&數學堂.完全無心機,唉.1個小測都系測唔好

地理X2.唸翻真系無好好上過1堂..訓覺

放學.回家.之後出去買野

覺得返工比到我既壓力反而比返學少.好煩好煩.

系屋企又系甘.

下星期就考試.都唔知自己比1個乜野心態出離,好似未準備好甘

呼..

/_\



2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 分類: 未分類

 

 

 

病得可辛苦....><

 

 

 



2010 年 1 月 10 日  星期日   晴天


2010-01-10 分類: 未分類

8-1-10

系雅彬走既日子.

1早.8點30分,電話響,原來系雅彬打離

距話距就快上機lu

講左2,3句已經聽得出距想喊..=( 唔知可以講D乜,安慰距,又好似有D心up

傾左1陣..好唔捨得甘收左線,之後sms...以後要保重啦,

開開心心..比心機讀書

9-1-10

訓訓訓...食完Lunch系度鋤dee..

4點同啊B出去聯和墟,食左小小野,之後去 惠康.百佳.屈銀子.萬寧度勁買零食><

翻屋企.就食零食.又食飯...之後又系鋤dee

10-1-10

2點同啊B去沙田..即刻去元氣食壽司.

行街.一齊買左鞋..斗膽買左個500蚊鼠標,,激死.

6點翻屋企..^^

有賴尿蝦食

 



2010 年 1 月 4 日  星期一   晴天


2010-01-04 分類: 未分類

放左好多日假.錯,應該系無放過啊,日日翻工甘

今日終於又要翻學啦..

英文X2..乜野功課都無做過.勁煩啊~

數學X2,系班房上mk堂..好正啊!覺得好有趣

PE堂x2.跑林村河.最慢.陪雯婷跑,跑左11分幾鐘.之後打排球,亂甘離,變左幾個一齊踢ball

Lunch.睇報紙..雅彬請曬全班食西餅/多謝曬.多謝曬

音樂堂,<<每一個晚上>>送比雅彬既..我地幾個流曬眼水甘,距竟然訓覺,哈哈哈

中文x2,又見到親愛既miss leung leung^^搗亂左1陣,訓著左.

放學.同miss傾左1陣計仔.同雅彬同學仔影相相o chong

之後同梁梁,雯婷一齊去買野.之後回家lu

 

 



2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


2010-01-02 分類: 未分類

除夕(補)

要翻工.不過就可以收早D.5點鐘走,有人搭我去火車站

去粉嶺,去啊B屋企.更距沖涼,7點出門口.

8點開始去青衣,本來想去尖沙咀,,雯婷話去,因為平安夜去左就無去啦

去青衣城食飯,食扒王之王,間間都好多人排隊

食完行左1陣,差唔多11點搭車翻大埔,穩低B仔距地,一起倒數

之後去飯後甜品食糖水.1點幾翻屋企.*v* 開心