放左好多日假.錯,應該系無放過啊,日日翻工甘
今日終於又要翻學啦..
英文X2..乜野功課都無做過.勁煩啊~
數學X2,系班房上mk堂..好正啊!覺得好有趣
PE堂x2.跑林村河.最慢.陪雯婷跑,跑左11分幾鐘.之後打排球,亂甘離,變左幾個一齊踢ball
Lunch.睇報紙..雅彬請曬全班食西餅/多謝曬.多謝曬
音樂堂,<<每一個晚上>>送比雅彬既..我地幾個流曬眼水甘,距竟然訓覺,哈哈哈
中文x2,又見到親愛既miss leung leung^^搗亂左1陣,訓著左.
放學.同miss傾左1陣計仔.同雅彬同學仔影相相o chong
之後同梁梁,雯婷一齊去買野.之後回家lu
|