| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 3 日 星期五  |
| 2010-09-03 |
分類: 未分類 |
今日返學,除左收左$$$之後就都系無野做啦
miss之後播片睇..我地圍埋曬玩.,傾計
放學買野翻班房食...
soso/雯婷/bee/蔡沛餘/哥拉一齊
3點幾走,.再同雯婷/soso/哥拉特登飛的去滿記食糖水
食完坐左1陣,吖so笑死我地,
食完又行左1陣..就用soso打車回家^^
|
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
| 2010-09-02 |
分類: 未分類 |
翻學...除左收通告+影相都無乜野做啦.
小息去2樓BBS果度
之後翻班房都系傾計..個個系度等放學
放學馬上回家啦.換衫.整野.就出門口.去太和火車站
等baby..同埋距2個fd傑哥/班長
去又一城睇戲..好彩趕到.睇左<<轟天救兵>>.唔錯唔錯
史泰龍幾型,仲有個都好型仔^0^
睇完4點鐘先食我地今日既第一餐,爆肚餓啊.
食完陪baby買野翻工食..之後就走啦,.距就系九龍塘去翻工
我就同距d fd搭車走啦...^^ |
2010 年 8 月 30 日 星期一  |
| 2010-08-30 |
分類: 未分類 |
9點幾-10點起身,沖涼整野.
11點同愛人出去..
12點去到帝都酒店,食buffet^^
good.都唔錯,都幾多人,好彩頂左位.
慢慢食.1點幾走.去行街..買野.
呵呵,距用粉紅色....
2點幾3表妹離到.一齊行.要愛人請食雪糕.
差唔多5點走啦..愛人就去翻工.
搭火車,到都唔知,哈哈,之後同表妹一齊回家啦 |
2010 年 8 月 28 日 星期六  |
| 2010-08-28 |
分類: 未分類 |
27-8-2010
6點幾起身整野..7點幾出門口.
去游水with梁梁/雯婷+距baby/啊詹!!
8點幾游到差唔多11點幾../___\黑左呀
之後行去食野.仲有梁梁baby..1點幾無地方好去.
個個離我屋企.洗衫..
.距地5點鐘走^0^
|
2010 年 8 月 13 日 星期五  |
| 2010-08-13 |
分類: 未分類 |
昨天12-8-2010.
呵呵..正式1年啦..Happy
放學.翻屋企換3..2點出去粉嶺.穩愛人..
嘻.大大份既收禮物之後等BUS去青衣..
去到差唔多4點,去食Pizza hut.=)good.
食完之後行左1陣,買d好低能既野..
5點半愛人就搭車翻工,我就自己走啦,雖然好似好無聊甘
特登坐車去甘遠,靜系食野,but好開心^^
我鐘意^^ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 67 | »
|