''敏 小 兒'' 之 家
 
入到黎...記得要留番個言呀~

留言個陣記得要打e-mail,如果唔係留唔到哦....

嘻~嘻~嘻~
manmanyi
暱稱: >>敏小兒<<之家 ~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
累極了...
唔知點算好''
害怕既感覺又番番黎.....
放假啦...
無聊既一日+痛得要死....
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
heiman''
him him
joey''
polly姐
winky
winky2
ZING
''山''
米仔
老v
海燕
細妹
莉姐
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 31
今日人氣: 0
累積人氣: 1299
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間:2006-06-05 10:53 AM


2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間:2006-06-05 10:26 AM


2006 年 6 月 1 日  星期四   陰天


冇咩特別 愉快

琴日同婷講好左今日一齊又去搵工,

今朝婷10點幾就上左黎我屋企,

佢今早黎我home都係食粽咋,

哈哈......

跟住就上下網睇下有d咩工,

之後又睇下電視咁,

差唔多1點幾,

我地就出門口啦,

佢仲借左我d 碟攞番去睇添,

記得要還呀,

唔係實比人鬧死呀......

婷個fd今日都同我地一齊去搵,

我地就去左朗豪坊到搵,

我地到左個陣,

婷個fd仲未到,

so我地係到等佢啦,

嘩....原來佢住sha tin嫁,

咁遠既......

等左陣,

婷個fd到左lu....

之後我地就開始搵工啦,

不過個陣先至2:00,

d鋪都未落場,

so我地就去左食野先啦,

去左大家樂到食,

食飽飽就開工啦,

不過我就冇打算再見啦,

我諗住問我mum我aunt個到點呀,

起碼可以有野做住先啦,

婷同埋佢個fd就好努力咁搵啦,

我就精神上支持下佢地,

但係問左咁多間,

都係話請左,

之後佢地就上左7仔都問啦,

今次有得填form喎,

上次我同婷去都冇得填既,

淨係要write down自己d野,

真係衰呀.....

佢地填完之後就交比負責人啦,

個負責人問佢地知唔知要做d咩,

嘩....又係問呢d咁既問題,

問完晒又係要等一個星期到既電話,

不過我見到個負責人張佢地填左既form就咁擺左係到,

好似唔多理咁,

唉~算啦.....

都係要等電話的~

之後就過左旺中,

行左陣,

又hot,又tired......

行到差唔到5:00,

我就走人lu.....

我又過左去搵衰人啦,

聽日真係要同mum講我已經冇做啦,

唔可以再拖,

唔可以再成日過去搵衰人呀,

咁樣都唔係辦法......

婷同埋個fd就繼續搵工,

好啦,祝你地順利啦.......

過到去tai po,

我地又去左買食野啦,

之後又上左佢uncle home睇電視同食野,

佢地個邊開左戲棚喎,

9:30就落左去戲棚又睇下有咩食啦,

嘩...好熱鬧喔.....

買完野食之後就去左d商場下行啦,

嘩....點知去到商場,

d鋪差唔多關晒門,

幾點呀....

使唔使咁早關門????

跟住就去左第到行下啦,

點知見到波樓出面好似有d野發生喎,

原來有人係到嘈交,

之後我就好奇問下衰人識唔識得呢班人,

點知.........

佢講左d野,令到我好唔開心 同埋好嬲呀,

之後一路行,都冇佢講過野,

跟住又係到話我,

我已經忍唔住啦,

終於喊左出黎......

之後佢係咁問我咩事,

我冇應到佢,

個陣唔想同佢講野呀,

之後過左陣冇咩事,

心情都好番d,

佢又再問我咩事喊,

咁我就同佢講啦,

之後好番lu.....

跟住佢就帶我去食甜品,

唔....好好食呀....

我食左個椰汁西米露同埋加多個薄荷ice-cream呀,

好冰涼呀......

食完甜品之後,

都好夜啦.....

要番家lu.....

so就搭車車番屋企啦,

今日dad又番左大陸,

我個妹話驚,

唔敢自己一個訓,

事關最細個妹同左mum訓呀,

so話等我番黎喔....

點知我番到黎,

佢已經訓左啦....

又話等我番黎~

之後同衰人傾陣左電話,

就訓攪攪豬啦''

聽日係畢業禮要番學呀,

要著校服喔,

好耐都冇著過校服啦,

仲係要夏季添,

肯定會好唔慣呀.....

聽日可以再見番d同學,

同埋班女人呀,

好happy呀.....

肯定有多人都變左樣呀,

哈哈~

實會唔同晒呀,

唔知我地班人有幾多人已經搵到工做呢????

期待明天中......

 

 

刊登時間:2006-06-02 10:17 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 31 日  星期三   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間:2006-06-01 10:44 AM


2006 年 5 月 30 日  星期二   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間:2006-05-31 03:46 PM