琴日同婷講好左今日一齊又去搵工,
今朝婷10點幾就上左黎我屋企,
佢今早黎我home都係食粽咋,
哈哈......

跟住就上下網睇下有d咩工,
之後又睇下電視咁,
差唔多1點幾,
我地就出門口啦,
佢仲借左我d 碟攞番去睇添,
記得要還呀,
唔係實比人鬧死呀......
婷個fd今日都同我地一齊去搵,
我地就去左朗豪坊到搵,
我地到左個陣,
婷個fd仲未到,
so我地係到等佢啦,
嘩....原來佢住sha tin嫁,

咁遠既......
等左陣,
婷個fd到左lu....
之後我地就開始搵工啦,
不過個陣先至2:00,
d鋪都未落場,
so我地就去左食野先啦,

去左大家樂到食,
食飽飽就開工啦,
不過我就冇打算再見啦,
我諗住問我mum我aunt個到點呀,
起碼可以有野做住先啦,
婷同埋佢個fd就好努力咁搵啦,
我就精神上支持下佢地,
但係問左咁多間,
都係話請左,
之後佢地就上左7仔都問啦,
今次有得填form喎,
上次我同婷去都冇得填既,
淨係要write down自己d野,
真係衰呀.....
佢地填完之後就交比負責人啦,
個負責人問佢地知唔知要做d咩,
嘩....又係問呢d咁既問題,
問完晒又係要等一個星期到既電話,
不過我見到個負責人張佢地填左既form就咁擺左係到,
好似唔多理咁,
唉~算啦.....
都係要等電話的~
之後就過左旺中,
行左陣,
又hot,又tired......
行到差唔到5:00,
我就走人lu.....
我又過左去搵衰人啦,
聽日真係要同mum講我已經冇做啦,
唔可以再拖,
唔可以再成日過去搵衰人呀,
咁樣都唔係辦法......
婷同埋個fd就繼續搵工,
好啦,祝你地順利啦.......
過到去tai po,
我地又去左買食野啦,
之後又上左佢uncle home睇電視同食野,
佢地個邊開左戲棚喎,
9:30就落左去戲棚又睇下有咩食啦,
嘩...好熱鬧喔.....

買完野食之後就去左d商場下行啦,
嘩....點知去到商場,

d鋪差唔多關晒門,
幾點呀....
使唔使咁早關門????

跟住就去左第到行下啦,
點知見到波樓出面好似有d野發生喎,
原來有人係到嘈交,
之後我就好奇問下衰人識唔識得呢班人,
點知.........
佢講左d野,令到我好唔開心
同埋好嬲呀,
之後一路行,都冇佢講過野,
跟住又係到話我,
我已經忍唔住啦,
終於喊左出黎......

之後佢係咁問我咩事,
我冇應到佢,
個陣唔想同佢講野呀,
之後過左陣冇咩事,
心情都好番d,
佢又再問我咩事喊,
咁我就同佢講啦,
之後好番lu.....
跟住佢就帶我去食甜品,
唔....好好食呀....

我食左個椰汁西米露同埋加多個薄荷ice-cream呀,
好冰涼呀......

食完甜品之後,
都好夜啦.....
要番家lu.....
so就搭車車番屋企啦,
今日dad又番左大陸,
我個妹話驚,
唔敢自己一個訓,
事關最細個妹同左mum訓呀,
so話等我番黎喔....
點知我番到黎,
佢已經訓左啦....
又話等我番黎~
之後同衰人傾陣左電話,
就訓攪攪豬啦''
聽日係畢業禮要番學呀,
要著校服喔,
好耐都冇著過校服啦,
仲係要夏季添,
肯定會好唔慣呀.....
聽日可以再見番d同學,
同埋班女人呀,
好happy呀.....
肯定有多人都變左樣呀,
哈哈~
實會唔同晒呀,
唔知我地班人有幾多人已經搵到工做呢????

期待明天中......
|