
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
﹏好熱呀]]
今日.. 一早就返左學啦∼ 返到去睇埋d無聊野.. 悶到嘔..>< 放學去左採排魔術班d野.. 但係最未都係係到玩.. 玩得巧悶針喲..kaka 之後我地3個就出左旺角買野.. 出到去見到某某人.. 買完野之後就好乖禁返屋企啦∼ *今日板主∼君唔得閒.. 所以就由佢個fd∼嘉泥幫佢打*
刊登時間︰2005-06-28 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


