★祈求夢想成真既君包包日記板板★
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< 但願你能快樂][▋我都要開心呀...[] 不過我還會等待▋[]因為到了現在[]..... 還是沒有人能取代你[]`||▎
MORE...
生日前一日~^0^~~~~
哈哈!!!聽日生日la!!!
唔不過要返學!!!!唔....呀!!!!聽日好似要睇醫生....ohh...
唔>>>>唔寫la!!!!
bye!!!
刊登時間︰2005-03-29 03:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]