
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
= 一=~~~~~~ 今日都算無聊......都唔知做d咩好...... 唉~~~~又快考試啦.....都唔知點好.....因為我都未開始溫書.....但係6月16日就考啦..... 唔~~~~唉......=o=...我想快d暑假.....唔知我地個舞台劇唔知成唔成功呢??????? ....紀紀.......佢要做手術.....~~~~~~~不過都算成功.......^q^~~~~ 哈哈~~~~型呢........... 唔~~~~~我都知寫咩好??????哈~~~~== 唔寫啦bey>>>>>>bey>>>>>...........
刊登時間︰2005-06-05 12:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


