
|
★祈求夢想成真既君包包日記板板★ |
|
▋**[ [要結束了....[]真是不想>< |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
屋企過的一日~無聊^a^ 唉!!!今日好無聊!!!!就留在屋企!!!!!不重好過自己一個去街la!!! 今日真黑,..........唔想唸!!!!!有時我真好曾我家姐!!! 我阿爸又(凡)......成日叫我食飯!!!!我真係為
我阿媽又叫我洗白白............ar!!!!好曾ar!!!現在先2:55pm....... ar!!!!!!我死得la!!!!!!! 唔寫la!!!!!
刊登時間︰2005-01-30 02:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


