今日我地英詩終於要去
表演啦!!!
去到個度,
呼呼呼.........
真係好凍啊!!!
不過,
入到去都幾暖!
終於到我地出場表演啦!
所謂:「台上一分鐘,台下十年功」
我地當然好緊張,
...................................(閱讀全文)
嘻嘻!
今次呢首就係,
Joy To The World,
我個人認為幾好聽!
聖誕就黎到啦!
緊係要聽返D聖誕歌應節啦!
呢首歌就係:Jingle Bells啦!!!!