聽日就要去比賽啦!!!
1E&1D班加油啊!
冠軍係我地嘅目標!!!
一年一度嘅聖誕聯歡會
就快黎啦!
不過我有個難題啊!
就係.......
有冇人識整Jelly啊?
不過要整完之後
又唔'林''啤啤'個種喎!
唔該搵人幫幫忙啦!!!
Plz!!!!!!!