佢地真係一對好好笑嘅孖生姐妹!
今日放Lunch,
我同嬋&娟一齊返屋企,
跟住娟就話
我知佢嘅鞋帶鬆左,
跟住我就幫佢拎住D書,
啊嬋又同我講佢鞋帶鬆左,
個陣時,
我真係''O''曬嘴囉!
上次去海洋公園
又一齊胃痛......(閱讀全文)