今日真係好Ha Pi,
我係聖誕聯歡會中,
'秋'中左兩份禮物,
真係好靚啊!
我係呢度多謝琪同Miss!
我地仲玩左「開口中」、
「有口難講」、「估歌仔」!
係玩開口中嘅時候,
我地輸左個D要唱歌仔,
我其實明明唔駛唱,
但係比人拉左去唱......(閱讀全文)
「你」實在太可憐啦你!
今日放學嘅時候,
老師話要每組照顧一棵石竹,
啊嬋就爭住要養,
於是我地就比佢養囉!
(因為冇人要養)
點知世界上係數分鐘後,
就有一棵植物,
死左!
就係圖書館,
嬋攞唔實棵野......(閱讀全文)